וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהבקעת

12.12.2007 / 18:06

באותה שעה בה העלה סטיבן ג'רארד את קבוצתו ל-0:1 מול מארסיי בליגת האלופות, נפרץ ביתו. אשתו המבוהלת ששהתה בבית, לא נפגעה

שחקני ליברפול התכוננו במשך הימים האחרונים לקראת ערב יום שלישי, אז היו אמורים להתמודד מול מארסיי בצרפת, במשחק שיקבע את זהות העולה השניה מבית א' בליגת האלופות. אלא שנראה שהם לא היו היחידים שערכו הכנות. משטרת המרסיסייד מדווחת כי בזמן שקפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, היה עם קבוצתו על הדשא, פרצו לאחוזה בה הוא ואשתו מתגוררים ארבעה גברים, ושדדו אותה.

השודדים היו חבושים במסיכות על פניהם, וככל הנראה בעטו בדלת הכניסה כדי להיכנס. אשתו של ג'רארד, אלכס קורן, שהתה באותו הזמן בבית עם אישה נוספת, אך השתיים לא נפגעו בשום צורה, מלבד הלם קל. בין שאר הפריטים שנגנבו, היה שעון קרטייה חדש בשווי 10 אלפים פאונד, שקנתה קורן לבעלה, ביחד עם תכשיטים נוספים.

ג'רארד יכול להתנחם בכך שהוא אינו הקורבן הראשון בקבוצתו שנשדד לאחרונה. למעשה, שחקני ליברפול מהווים מטרה בתקופה האחרונה לשודדים, ובמהלך 19 החודשים האחרונים, נשדדו לא פחות משישה שחקנים של האדומים. רק בחודש הקודם נפרץ ביתו של דירק קויט, בזמן ששיחק בנבחרת הולנד. ביוני 2006 נשדד שוערה לשעבר של ליברפול, יז'י דודק, ומלבד מכונית הפורשה שנגנבה, איבד השוער גם את המדליה בה זכה עם הקבוצה כשזו ניצחה בגמר ליגת האלופות.

בשנה שעברה, במהלך משחק בין ליברפול לצ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות, נשדד שוערה הנוכחי של האדומים, פפ ריינה, כמו גם דניאל אגר, פיטר קראוץ' ושחקנה של אברטון, אנדי ואן דר מיידה. מהמועדון נמסר בתגובה: "אנו לוקחים את האירוע ברצינות רבה, ונאלץ למצוא דרך לספק את הביטחון המקסימלי לשחקנינו בזמן שהם משחקים עם הקבוצה מחוץ לארץ, או עם מדינתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully