וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מוסיף לטפס: היציג - 3.938 ש"ח

עומר רבין

12.12.2007 / 15:30

הדולר ממשיך להתקרב חזרה לרמות גבוהות של 4 שקלים, ומתחזק גם היום ב-0.43%. הבורסה לני"ע עברה לעליות שערים קלות

הדולר ממשיך להוכיח שהוא חזק בקאמבק, ומתחזק גם היום ב0.43% אחרי התחזקות של יותר מ-2% בשבוע האחרון. היום נקבע שערו היציג של המטבע האמריקני ע"י בנק ישראל ברמה של 3.938 שקלים. בכך מוסיף הדולר להתרחק מהרמות הנמוכות שחזו לו, ולהתקרב עוד ועוד לרמות גבוהות של 4 שקלים. היום, תאמה מגמת ההתחזקות של הדולר למגמתו אל מול מרבית המטבעות העיקריים בזירת המט"ח.

על פי ההערכות צפויה להימשך מגמת ההתחזקות של הדולר גם בימים הקרובים, אך בשינויים מתונים יותר, כאשר ספק אם יחצה המטבע בקרוב את הרף הפסיכולוגי של ארבעה שקלים.

מחירו היציג של האירו נקבע על 5.7828, ומחירה של לירה שטרלינג על פי בנק ישראל הערב: 8.0497 שקלים.

ובבורסה - עברו לעליות שערים

המסחר בבורסה לניירות ערך עבר למגמה חיובית וכעת נרשמות עליות שערים קלות במדדים המובילים. זאת לאחר שבשעות הבוקר נרשמו בבורסה ירידות שערים, על רקע המגמה השלילית הלילה בארה"ב ובבורסות המזרח.

מדד המעו"ף עולה כעת ב0.4%, ת"א 100 רושם התחזקות של 0.2% ואילו מדד התל-טק נסחר כעת ביציבות. מניית כי"ל עולה כעת ב2.8% ומניית "לאומי" מוסיפה לערכה 1.3% במחזור כספים גדול יחסית, על רקע ההודעה מאמש על חלוקת דיבידנד מרשים למשקיעים. בולטת גם מניית "נייס" העולה ב-3% ומניית "אפריקה" היורדת באחוז וחצי. מניית וריפון המרכזת עניין גם השבוע, מוסיפה לתקן גם היום 1.17% אחרי הנפילה הדרמטית בתל אביב ובניו יורק בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully