וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מוסיף לטפס: 3.936 שקלים

עומר רבין

12.12.2007 / 9:47

ההפחתה הצנועה של הריבית בארה"ב אמש מביאה להמשך התחזקות המטבע גם היום. בבורסה נפתח המסחר בירידות שערים

אחרי שכבר חזו לו ירידות חדות והימרו על שער של 3.8 ש"ח, ממשיך גם היום הדולר להוכיח לכולם את טעותם ולטפס מעלה כשהוא מתקרב יותר ויותר בחזרה לרמות של ארבעה שקלים: במסחר במט"ח מוסיף הבוקר להתחזק המטבע האמריקאי ומגיע לרמות גבוהות של 3.936 שקלים במסגרת המסחר בין הבנקים. עלייתו של הדולר מושפעת, בין היתר, מהחלטת הבנק הפדרלי בארה"ב אמש להוריד את הריבית במשק האמריקאי בכרבע אחוז - בהתאם לציפיות השווקים.

ההערכה כעת בקרב סוחרים בתחום המט"ח כי הדולר יוסיף להתחזק גם בימים הקרובים, אך בשיעורים מתונים יותר - ויתקשה לעבור בטווח הקצר את רף ארבעת השקלים.

המזרח מושך את הבורסה למטה

ובבורסה בתל אביב נפתח המסחר בירידות שערים משמעותיות, על רקע הירידות שנרשמו הלילה ולפנות בוקר בשווקים במזרח: מדד המעו"ף יורד כעת ב-0.6%, ת"א 100 ב-0.8% ומדד תל-טק מאבד מערכו בדקות הראשונות של המסחר 1.1%.

בדקות הראשונות למסחר בולטות באחד העם מניית החברה לישראל שיורדת ב1.2%, מניית אפריקה הנחלשת בקרוב לשני אחוזים, מניית "הפועלים" שיורדת ב1.2%, סלקום מאבדת 1.6% ומכתשים אגן - 2.9%. מניית וריפון ממשיכה לתקן גם היום, בצניעות, את ההפסדים הקשים מהשבוע שעבר ועולה כעת בתל אביב בכחצי אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully