וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינו מצליח

ערן גבאי

11.12.2007 / 14:57

העיתונאי רינו צרור צפוי לשמש מנכ"ל תחנת הרדיו של קבוצת אדלר-חומסקי-לוגיה-ארומה אם תנצח במכרז באזור השרון

העיתונאי רינו צרור צפוי לשמש כמוביל פעילות הקבוצה החדשה של משרד הפרסום אדלר-חומסקי, קבוצת התקשורת לוגיה ורשת בתי הקפה ארומה שחברו לאחרונה לקבוצה שתתחרה במכרז תחנות הרדיו האזורי באזור השרון. אם תזכה הקבוצה במכרז ישמש צרור כמנכ"ל התחנה.

צרור הוא מהעיתונאים ואנשי המדיה המוערכים בישראל. הוא מגיש את התוכנית חוצה ישראל בחינוכית 2, עליה קיבל את פרס האקדמיה לטלוויזיה. עורך ומגיש דין וחשבון בערוץ 10, במאי סרט הקולנוע "בית שאן סרט מלחמה" עליו זכה בפרס, מגיש את התוכנית "מה בוער" בגל"צ, וממייסדי ועורכי העיתון חדשות והעיתון שישי.

הקבוצה בחרה כבר לפני כמה שבועות במשה שלונסקי כיו"ר וכמי שיוביל את הפעילות ואת ההיערכות למכרז. בקבוצה נכללים גם המפיק והסוכן יואב גרוס ושותפו בני מנשה. החיזור אחרי בכירי תעשיית הטלוויזיה והרדיו הוא תוצאה של מבנה מכרזי תחנות הרדיו האזורי הקרובים, שדורש מהקבוצות שמבקשות להתמודד במסגרתם למנות ולחשוף את ארבעת נושאי התפקידים הבכירים בכל תחנה, כחלק מהתנאים בדירוג ההצעות.

אחת הקבוצות שכבר התגבשה ומתכוונת להתחרות על מכרזי התחנות האזוריות בשרון ובירושלים היא קבוצה של איש העסקים ליאון צימן, מבעלי אולפני מימד וערוץ המוסיקה 24. הקבוצה כוללת גם את קבוצת צנה של זאב מוזס ואייל קן שרכשה, רק לפני כמה חודשים 25% נוספים מאולפני מימד והגיעה לאחזקה של כ-75% ממניות החברה. בקבוצה זו כבר מינו את אורי שנער כיו"ר ואת שלום קיטל כמנכ"ל הקבוצה.

על פי הנקבע, עד סוף אפריל 2008 ימשיכו תחנות הרדיו הנוכחיות באזורי זיכיון גל א' (איזור הכרמל והמפרץ, איזור השרון, איזור גוש דן, איזור ירושלים, איזור הנגב ואיזור אילת) לשדר כרגיל, ומייד בראשית מאי 2008 יתחילו לשדר הזוכים החדשים במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully