וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא גורו

ירון שוורץ

10.12.2007 / 11:55

הוא היה בנקאי בכיר ואיש משפחה, אבל היום רבים עולים אליו לרגל בבומביי לקבל עצה לחיים מוארים - לקסיקון הניו אייג' הגדול

בלסקר ראמש - מורה רוחני

אומרים שכל הגורואים חכמים גדולים, כי יש להם חיים קלים. הם גרים באשרם, התלמידים משרתים אותם, המבקרים תורמים להם כסף והכי חשוב, אין להם כל התעסקות עם חיי משפחה וילדים, פשוט כי אין להם. המורה הרוחני ראמש בלסקר הוא הדוגמא ההפוכה לכך: ראמש עבד רוב חייו, התחתן, גידל ילדים, הגיע למעמד של בנקאי בכיר, אלא שאז - בסביבות גיל 60, הוא יצא לפנסיה ופתח בקריירה השנייה שלו כגורו.

בלסקר התפרסם בעיקר בגלל נגישותו לקהל הרחב, הוא יושב בביתו שבבומבי ומקבל החל משעות הבוקר במשך ימות השבוע, את כל מי שרוצה לפגוש אותו. הוא ישמח לשמוע כמה שנים אתם צועדים בנתיב הרוחני, מה בדיוק אתם מחפשים וגם לתת את עצתו הקבועה, שהיא מעין וריאציה של הרעיון, שהכול כתוב מראש והרשות נתונה.

הכוונה היא לכך שהאדם הוא בסך הכול מכונה הנתונה לרצונם הבלתי ידוע של שני כוחות חיצוניים, החוק הקוסמי (או אלוהים) וכוחות הטבע. לכן, למרות שאיפתו לתכנן את חייו, הם תמיד יתרחשו בצורה אחרת. יש לנו את הרשות לנסות ולשנות את מה שלא נראה לנו, אבל גם אז כדאי שלא נחיה באשליות, התוצאות של מעשינו כבר נקבעו מראש.

האדם המואר, אומר ראמש, לא ישנה את אופיו או את מנהגיו או ינסה לשנות את העולם, אלא יהיה בעל ידיעה ודאית, שכל מה שקורה, לטוב ולרע היה חייב לקרות. כיום בלסקר כבר כמעט בן 90 וכדאי להזדרז, כי הוא עדיין שם, מחכה לכל מי שיש לו שאלה לא פתורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully