וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי יפתח עוד 10 סניפים ב-2008

טל לוי

10.12.2007 / 10:15

מנסה לעקוף את "פועלים" גם בפריסה הארצית: בכך יגיע "לאומי" ל-250 סניפים, לעומת 252 אצל המתחרה

אחרי שעקף את בנק הפועלים בשורה ארוכה של פרמטרים, מנסה בנק לאומי להציג עליונות גם במספר הסניפים שהוא מפעיל בישראל: לאומי ישקיע בשנה האחרונה 5 מיליון שקל בפתיחת 10 סניפים חדשים ברחבי הארץ. נכון להיום, מפעיל לאומי 240 סניפים ומספר זה יגדל ל-250. בנק הפועלים מפעיל, נכון להיום, 252 סניפים והבנק לא הודיע על פתיחת סניפים נוספים.

הסניפים החדשים של לאומי ייפתחו כבר במהלך הרבעון הראשון של 2008, במערב ראשון לציון, במבשרת ציון, ברמת בית שמש, במודיעין ובגבעת שמואל.

ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, ברוך לדרמן, אמר כי המהלך המתוכנן נועד להמשיך את מגמת הרחבת הפעילות הקמעונאית המאפיינת את לאומי בשנים האחרונות תוך שימת דגש על קירוב הסניף אל הלקוח. לדברי לדרמן, המקומות בהם החליט הבנק לפתוח סניפים חדשים הם מקומות אשר אותרו כאזורים מתפתחים, בעלי פוטנציאל גבוה למתן שירותים בנקאים למשקי בית ועסקים קהילתיים.

לפני כחודשיים, עבר שווי השוק של בנק לאומי את שוויו של בנק הפועלים. מאז, שומר לאומי על שווי גבוה יותר כאשר כיום מדובר בפער של כ-8.5% (2 מיליארד שקל) לטובת לאומי. ברבעון השלישי של 2007 הציג לאומי פרמטרים טובים משל הפועלים ובכלל זה רווח שוטף, רווח נקי והון עצמי גבוהים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully