וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל חברות המוזיקה הגדולות ב-iMeem

סוכנויות הידיעות

10.12.2007 / 9:54

אתר הרשתות החברתיות imeem חתם על שיתוף פעולה מוסיקלי עם חברת התקליטים יוניברסל

אתר הרשתות החברתיות Imeem צפוי להכריז היום על הסכם המאפשר למשתמשיו להאזין ללא תשלום למוסיקה של חברת התקליטים יוניברסל.

ל-Imeem, הנמצא בבעלות פרטית, 19 מיליון משתמשים בחודש. האתר מאפשר לחברים בו להעלות שירים וסרטוני וידיאו על גבי העמודים האישיים ורשימות השירים שלהם. את השירים אי אפשר להוריד או לשמור על גבי המחשבים או נגני ה-iPod. עבור משתמשים המעוניינים לעשות זאת, Imeem מספקת קישורים ל-iTunes, חנות המוזיקה המקוונת של אפל ולאמזון.קום.

יוניברסל, שבבעלות ענקית המדינה ויוונדי, היא האחרונה מבין ארבע חברות התקליטים הגדולות שחותמת על הסכם עם Imeem והגדולה ביניהן. ההסכם עם Imeem הוא הראשון מסוגו שנחתם על ידי כל ארבע חברות התקליטים הגדולות. הסכם זה מנוגד לקשר של יוניברסל עם אתר הרשתות החברתיות מיי ספייס, אותו תבעה יוניברסל בשנה שעברה בגין הפרת זכויות יוצרים. תביעה זו עדיין תלויה ועומדת.

דאג מוריס, מנכ"ל יוניברסל, כינה את Imeem חדשנית ושיבח אותה על כך ש"היא מוודאת כי אמני יוניברסל יפוצו בצורה הוגנת עבור השימוש בחומרים שלהם".

לדברי גורם המקורב לעניין, יוניברסל תקבל תשלום מובטח השקול לחלקיק סנט בכל פעם שמשתמש יאזין לאחד משירי יוניברסל בנוסף לנתח מהכנסות הפרסום. מרבית העסקות הנחתמות עם שירותים המשלבים מוסיקה ללא תשלום עם פרסומות מציעים לחברות התקליטים רק נתח מההכנסות מפרסום.

דלטון קאלדוול, מנכ"ל Imeem, אמר כי העסקה מבטיחה לחברות התקליטים "תזרים הכנסות שכמותו לא ראו מעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • imeem
  • umg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully