וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש של הגברים הבריטים

9.12.2007 / 15:44

המעיל - רוח, והקפוצ'ון - רכוס עד הסוף, כולל שני חורים לעיניים. הגברים הבריטים חוגגים, השוטרים קצת פחות

ז'קט ה-goggle-slot, הטרנד החדש שבו אוחזים הגברים הבריטים, נראה במבט ראשון שריד לימי הבליץ, אבל במבט שני מאשש את המיתוס שהגברים הבריטים הם אימפריה. מדובר בז'קט עם קפוצ'ון סגור ברוכסן שמכסה את כל שטח הפנים, מלבד שני חורים לעיניים.

ה"בורקה" הגברית הזו לקוחה בעצם מהאופנה האיטלקית של האייטיז, אז עוצבה כהומאז' לבגד המגן שלבשו נהגי המרוצים של Mille Miglia בשנות ה-20. היום הז'קט נחשב לסתם מגניב ומגן מפני הקור, למרות שלא כולם בטוחים לגבי רמת המגניבות שלו. השוטרים הבריטים לא מחבבים את המראה החדש וחוששים שהוא יעלה את מפלס הפשיעה, כשהוא עוזר להסתיר מאחוריו טיפוסים בעלי נטיות מפוקפקות. סטיב דווד, סטודנט מ- South Shields שרכש ז'קט כזה כדי להגן על פניו מפני הקור, סיפר ל – TIMES Online, שספג הסתלבטויות קשות בכניסה לקפה NERO.

באשר לחוקיות הז'קט, חברתו עורכת הדין של דווד, בדקה ומצאה שלמשטרה הבריטית יש זכות לבקש ממנו להוריד את הקפצ'ון ולחשוף את פניו, אבל השימוש בו לא נחשב עבירה על החוק.

בעלי החנויות מצידם, לא מספיקים לעמוד בדרישה הגוברת לז'קטים ומוכרים אותם בעשרות. הגרסה האיטלקית לז'קטים האלה נמכרים ב-CP Company תמורת 600 ליש"ט וב-Projekts NYC אפשר למצוא גם ב-50 ליש"ט, לרוב בצבעים כהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully