וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדואר בא היום, ב"סרבר" האדום

עומר רבין

9.12.2007 / 13:04

"דואר ישראל" השיקה היום את אתר התשלומים - השלב הראשון במיזם iPost, במסגרתו יוצעו כל שירותי הדואר באינטרנט

מראות הילדות של תיבות אדומות וסניפי דואר עמוסי אדם עומדים, אם להאמין להצהרות אנשי "דואר ישראל", להיעלם די בקרוב מחיינו הודות למיזם הiPost החדש שהשלב הראשון בו נחנך היום.

הפרוייקט השאפתני של הדואר, שצפוי לעלות במלואו לאוויר הוירטואלי במהלך הרבעון האחרון של שנת 2008, אמור להעביר את מרכז הכובד של פעילות הדואר בישראל מהסניפים העמוסים לרשת האינטרנט. במסגרת המיזם תיפתח לכל אזרח בישראל תיבת דואר וירטואלית רשמית - אליה יוכל לקבל את כל החשבונות, ההודעות מרשויות השלטון השונות וכו'. כמו כן יציע האתר אפשרות למשלוח דואר "היברידי" - כתיבת מכתב באתר האינטרנט, שיועבר למעטפה ויישלח כמכתב בדואר רגיל. על פי התכנית, יאפשר האתר גם משלוח של דואר רשום באמצעות המחשב.

בשלב ראשון השיקו היום בדואר ישראל את אתר התשלומים, אשר אמור לאפשר תשלום של כל החשבונות באמצעות רשת האינטרנט, מבלי לגשת לסניפי הדואר או להמתין במוקד הטלפוני. "הכוונה היא שהאתר יהווה את מרכז התשלומים הגדול ביותר של מדינת ישראל" אמר הבוקר המנכ"ל אבי הוכמן.

בדואר מתגאים בהשפעה החיובית שתהיה למיזם על איכות הסביבה, ומתגאים בחיסכון גדול בנייר שצפוי כתוצאה מהשימוש בפרוייקט. גם החיסכון הצפוי בעלויות האחזקה של סוכנויות הדואר הרבה ברחבי הארץ, בוודאי מוסיף לא פחות למוטיבציה של אנשי "דואר ישראל" לחנוך את הפרוייקט בהקדם.

עד כה הצטרפו רק מיעוט מהחברות המרכזיות לאתר התשלומים הטרי - אך בדואר מצפים להצטרפות של כל הגורמים המרכזיים בחודשים הקרובים. בדואר התחייבו כי השירות באתר יינתן בחינם לאזרחים, כאשר כל עלויות התפעול יוטלו על המוטבים.

כעת מאפשר האתר תשלום באמצעות כרטיס אשראי, אך בהמשך מבטיחים בדואר להרחיב את השירות גם לתשלום ישירות מחשבונות בבנקים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully