וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - לחץ מילולי מתון

יאיר טריבלסקי

9.12.2007 / 12:37

תקשורת מתוחה, אי הבנות, סערות רגשיות ויצרים גועשים בחיי הזוגיות - יאיר טריבלסקי על מפת הכוכבים בשמים

השבוע (שבין 9 ל-16 בדצמבר), זוית הרמונית בין מרס לונוס מביאה איתה עידון זמני ביחסים והתקרבות בין השמש ליופיטר תביא בהמשך לאופטימיות מתחזקת. אבל ההגדרה המדויקת לשבוע הזה, היא התחלה של לחץ פיזי ותקשורתי מתון, שילך ויתחזק לקראת השבוע הבא.

השמש ומרקורי עושים צעדים ראשונים לקראת המפגש עם כוכב פלוטו שיתרחש לו בשבוע הבא, אבל את הלחץ הזה אפשר לפגוש כבר בסופו של השבוע הזה, כמו גם את מעברו של יופיטר למזל גדי בשבוע הבא. ועד אז, אנו עלולים "ליהנות" מתקשורת מתוחה במיוחד ודיאלוג לא קל ביחסים שבינו לבינה, אי הבנות, היעלמויות קטנות, גל מרדני זעיר ודווקאיות מעצבנת ביחסים קרובים, בעיקר כאלה שהתרגלנו לקחת כמובנים מאליהם.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא זוית הפעולה שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי והבלתי צפוי. זו זוית שעלולה להביא איתה חוסר סבלנות לכל דבר שדורש מאיתנו מיקוד וריכוז של יותר מחמש דקות ועצבנות מסוימת כשאנו צריכים לטפל בתהליכים ארוכי טווח, לעשות כמה צעדים משמעותיים לגבי חשבון הבנק שלנו או להתמקד ביחסים שלנו.

כל מה שאנו רוצים זה חיבוק ולא את המלים שקודמות לו ולכן רצוי אם אפשר להתחיל קודם איתו ורק אז לדבר. תקשורת כזו עלולה להיות פתח לא רצוי לאי הבנות קטנות ומרגיזות ולחוסר שקט פנימי שבסופו נעדיף כבר לשבור את הכלים או להיעלם לתוך עצמנו לאיזה יום או יומיים, עד שנצטרך לא לקבל החלטות משמעותיות לגבי חיינו.

אנו פורשים הצידה, שמים מוזיקה שקטה וזה מחזיק בדיוק חמש דקות, עד שגם שם בלוטת האדרנלין מריצה אותנו החוצה להליכה או לשיחת טלפון חסרת מיקוד. כן, יש ימים כאלה ואפילו שבועות, אבל גם בהם החיים ממשיכים הלאה ולא מתמקדים רק במצבי הרוח שלנו ולכן כדאי לעבור אותם בפרופיל נמוך ועם עיניים פקוחות, כדי שלא לגרום נזקים למי שבעצם אוהב אותנו ולא כל כך מבין לאן נעלמנו או למה אנו מגיבים בחוסר סבלנות. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי וקשת.

הרגשות השבוע

ונוס שאחראית על כל מה שקשור ליחסים בכלל ולזוגיות בפרט, שוהה עכשיו במזל עקרב. זהו מיקום לא ממש קל להרמוניה ביחסים, אבל דווקא עכשיו אפשר להיכנס פנימה לעומק ולא לשחות בשטחיות הזוגית הרגילה. זה הזמן לשאלות מהותיות, כמו את מי אני באמת אוהב ואיך בונים את הקשר כך שיהיה בו מקום גם לשני אנשים וגם לאהבה אחת, מהסוג התובעני.

במזל עקרב, נושאי האהבה והרגשות הופכים לטעונים יותר מהרגיל, הצד היצרי ביחסים הופך למשמעותי יותר וההרמוניה עלולה להידחק לטובת סערות קטנות כשדברים לא קורים כפי שרצינו. קצת יותר סבלנות כלפי בן או בת הזוג ובעיקר כלפי עצמנו, עשויה לשפר דברים באופן משמעותי. מי בעיקר מושפע ממיקומה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

מה צפוי לשאר המזלות?

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל סרטן, יוצר עדיין זוית נעימה לונוס שמביאה הרמוניה קלילה ומאפשרת השקעה משמעותית בשיתופי פעולה נוחים.

שור
ונוס במזל עקרב עוזרת לכם להשקיע לא מעט ביחסים קרובים, לתת ביטוי למה שעובר עליכם, לצ'פר את הפרטנרים או להצליח בדייטים, אם אתם פנויים רגשית. גו פור איט.

תאומים
שבוע לא קל עובר על כוחותינו וכדאי מאוד שלא לשבור את הכלים בגלל קושי לבטא רגשות. זמן טוב להתמקד במה שחשוב באמת ולהיזהר מגחמות של רגע.

סרטן
מרס בהילוך אחורי במזל שלכם מביא איתו צורך בתובנות חדשות הקשורות ליחסים ישנים ובסגירת מעגלים. ונוס במזל עקרב מעצימה את התחום הרומנטי.

אריה
שבוע חסר שקט אבל אופטימי עובר על כוחותינו, כשהשמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר לתוך הצמידות עם יופיטר ומביאה איתה הסתכלות אופטימית ומחויכת.

בתולה
חשוב השבוע שלא להרוס ולקלקל יחסים ולא לפעול מתוך מקום של פזיזות ושליפות מהמותן, בעיקר בכל מה שקשור להחלטות חשובות הקשורות לבית ולמשפחה.

מאזניים
נושאי חומר וכספים הופכים משמעותיים יותר ואולי הגיע הזמן למהפכה אמיתית בתחום. הגיע הזמן לשדרג את הנושא וגם לחשוב כמה צעדים קדימה, אם אפשר.

עקרב
ונוס ששוהה במזל שלכם מביאה איתה רגעים יפים של שמחה ואפילו אהבה, אבל כדאי שלא לאבד את הצפון או לשגות באשליות, מכיוון שהכל זמני. עד השבוע הבא לפחות...

קשת
יש הרבה אקשן בסביבה שלכם, קשתים, וחשוב להתמקד עכשיו בכל מה שקשור לפתיחות ויוזמות חדשות. זמן טוב לשים את הדגש על תקשורת פתוחה, אופטימית ומאפשרת.

גדי
בקרוב מאוד החיים שלכם עומדים להשתנות, גדיים, וזה עומד לקרות כבר בשבוע הבא. עד אז גלו סבלנות ואורך רוח כלפי כל מה שהחיים מציעים לכם: אוטוטו מגיע השדרוג...

דלי
שבוע נפיץ למדי, בעיקר בנושאי תקשורת. זוית הפעולה בין מרקורי לבין אורנוס שליט המזל שלכם, עלול להביא איתו מתחים ומלים קשות. גלו איפוק ואל תנתקו קשרים.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל קשת ממשיך להציב אתכם במרכז העניינים. במקום להתבייש לכם, קחו את ההזדמנויות שהחיים מציעים לכם עכשיו והם אכן מציעים. נסו להפליג איתן ולו רק כדי לראות לאן תגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully