וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קינג קון

8.12.2007 / 22:47

הקבוצה שהביסה את בורדו 0:5 לפני שבועיים המשיכה להדהים, וניצחה את מוליכת הטבלה, ליון 0:1. נאנסי-ואלנסיין 1:1, מארסיי-מונאקו 0:2

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית התקיים הערב (שבת), כשבמוקד עמד המפגש בין נאנסי לואלנסיין, אבל ההפתעה הגיעה דווקא מכיוונה של קון, שהדהימה את המוליכה, ליון, וניצחה אותה 0:1. נאנסי המאכזבת לא הצליחה לנצל את המעידה של ליון, וסיימה בתיקו 0:0 מול ואלנסיין, לה מאן גברה 1:3 על לאנס בחוץ, סט. אטיין רשמה ניצחון ליגה שני מול מץ, 0:2.

קון - ליון 0:1

העולה החדשה שניצחה את פריז סן ז'רמן לפני שבוע והביסה 0:5 את בורדו לפני שבועיים מסתמנת כקוטלת קנים לא קטנה, וגם הערב היא המשיכה לעשות צרות לגדולות כשהדהימה את מוליכת הטבלה, 0:1. יוהאן גופרן העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-19, ומשם נאבקה ליון כדי לחזור למשחק, אבל ללא הועיל.

נאנסי - ואלנסיין 0:0

בתואר "הפראיירית של המחזור" זוכה נאנסי, שחיפשה בכל הכוח להתקרב לליון בטבלה, ודווקא בערב בו היא מפסידה, נאנסי לא מצליחה לכבוש אפילו שער, ותיאלץ לחכות להפסד הבא של ליון כדי להתקרב אליה.

מארסיי - מונאקו 0:2

בדרבי של הדרום יצאו המארחים כשידם על העליונה, ורשמו ניצחון ביתי חשוב שמרחיק אותם מהתחתית. ג'וליאן רודריגז העלה את מארסיי ליתרון בדקה ה-52, ודווקא כשמונאקו הצליחה לחזור למשחק, העלה לוריק סינה ל-0:2 בדקה ה-69, וסגר את המשחק. הניצחון היה מעודד במיוחד כיוון שביום שלישי תפגוש מארסיי את ליברפול במסגרת ליגת האלופות, למשחק בו תיקו יספיק לה כדי לעלות.

סט. אטיין - מץ 0:2

האחרונה בטבלה ניצחה רק משחק אחד מ-16 משחקים, והערב בבית מול מץ, קיוו המארחים לקחת 3 נקודות שיעזור לה להיחלץ מהתחתית. כריסטוף לנדרין כבש בדקה ה-66, ופסקאל פיינדונו הבטיח את הניצחון עם שער בדקה ה-90, וסט. אטיין חוגגת ניצחון שני העונה, בתקווה שזה מה שיוציא אותה מהמאבק על הירידה.

טולוז - ליל 0:1

משחק התחתית הפגיש את שתי הקבוצות שצמודות זו לזו בטבלה, ממש מעל הקו האדום, ולאחריו הצליחה טולוז לברוח מעט מהתחתית. יוהאן אלמנדר שנמצא בכושר מעולה בתקופה האחרונה המשיך להיות המושיע של טולוז, והשער היחיד שלו בדקה ה-68 ניצח למארחים את המשחק.

לוריין - סושו 1:2

האורחים חיפשו ניצחון שיעלה אותם מעל הקו האדום, אבל לוריין לא השאירה שום סיכוי לסושו, עלתה ליתרון כבר אחרי 3 דקות מרגליו של מראמה והירואה. פנדל של אולריך לה פן, חמש דקות לתוך המחצית השניה סגר את המשחק, ולסושו נותר רק לצמק עם שער של מבלונד ארדינג 11 דקות לסיום.

לאנס - לה מאן 3:1

שתי הקבוצות שניצחו בשבוע שעבר נפגשו בלאנס, ולה מאן שנמצאת בתקופה טובה, עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-24 מרגליו של תוליו דה מלו. ארונה דינדאן השווה למארחים בדקה ה-45, אבל חמש דקות לתוך המחצית השניה כבש קובאסי גרביניו, ואנטוני לה טאלק כבש בדקה האחרוניה, ושמר את לה מאן בפיסגה.

שטרסבורג - ראן 0:3

שטרסבורג ניסתה להתאושש מהחמישייה שספגה מול ליון בשבוע שעבר, ופתחה בטירוף. אלבארו סנטוס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-9, ליברדו קווסטה הכפיל את התוצאה בדקה ה-67, וסנטוס הוסיף את השני שלו שלוש דקות לסיום, והוציא רשמית את שטרסבורג מהמשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully