וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ורומא השלימו פערים

5.12.2007 / 23:26

אינטר גברה על לאציו 0:3, רומא ניצחה את קליארי 0:2, והשתיים סגרו את משחקי ההשלמה של הליגה האיטלקית בסטייל. סביליה-אוסאסונה 1:1

הליגה באיטליה רעדה בחודש הקודם, לאחר ששוטר ירה בטעות באוהד לאציו שהיה בדרכו למשחק של קבוצתו מול אינטר, במסגרת המחזור ה-12. האוהד מת במקום, והליגה הושעתה לצורך הסקת מסקנות ועצירת האלימות. הערב (רביעי) הושלם המחזור, כשאינטר המשיכה את מסעה אל האליפות, לאחר שלא התקשתה מול לאציו, וניצחה 0:3, בעוד רומא, שאירחה את קליארי, ניצחה 0:2.

אינטר - לאציו 0:3

אינטר, שמוליכה את הטבלה באיטליה ועדיין לא רשמה הפסד העונה, עלתה למשחק ללא פטריק ויירה, דיאן סטנקוביץ', לואיס פיגו ואוליבר דאקורט, לא התרגשה, ועלתה ליתרון בדקה ה-22, לאחר שניקולס בורדיסו הוכשל ברחבה. זלאטן איברהימוביץ' הבקיע את הפנדל והעלה את אינטר ל-0:1. בדקה ה-33 אינטר הכפילה את יתרונה, לאחר שדאגלס מאיקון השתלט על כדור קרן, והבקיע מקרוב, 0:2 לאינטר. לאציו לא הצליחה להתאושש, ובדקה ה-54 זה כבר 0:3, כשקאמביאסו שלח מסירה נהדרת לדויד סואזו שהבקיע מול מארקו באלוטה בקלות.

רומא - קליארי 0:2

במשחק ליגה נוסף שנדחה אירחה רומא את קליארי באולימפיקו, במשחק שסימל את שובו של פרנצ'סקו טוטי, שנפצע בחודש שעבר בקרסולו. בדקה ה-28 עלו המארחים ליתרון לאחר שכדור חופשי של דויד פיזארו הגיע לרודריגו טדיי, שנגח פנימה בקלות. 8 דקות מאוחר יותר ורומא כבר ביתרון 0:2, כשטדיי שוב מנצל טעות בהגנה של קליארי, כדי לרשום צמד לזכותו, ולסגור את המשחק מבחינתה של רומא.

סביליה ממשיכה לפשל

במשחק תחתית בליגה הספרדית הערב, סיימו אוסאסונה וסביליה המאכזבת בתיקו 1:1. יתרון מוקדם של המארחת לא הספיק לה בשביל לנצח ולחלוף על פני סביליה בטבלה. חואנפראן הזין בכדור נהדר את ירוסלב פלאסיל שהכניע מקרוב את אנדרס פאלופ, יתרון 0:1 לאוסאסונה. מבצע נאה של שני המחליפים העניק לסביליה את השוויון (47). בתחילת המחצית השניה, דודה פרץ באגף שמאל ומסר לחזוס נבאוס שכבש מקרוב. עם סיום המחזור לשתי הקבוצות 16 נקודות והן תקועות בחלק התחתון של הטבלה, במקומות ה-14 וה-16.

במשחק השלמה בליגה הצרפתית סיימו טולוז ונאנסי בתיקו 1:1. אלמאנדר עם היתרון למקומיים מהתחתית (18), מאלונגה נטסאי עם השוויון לנאנסי, שהחמיצה הזדמנות להיצמד לליון המובילה. הפער בין השתיים, בתום המחזור ה- 16 עומד על 5 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully