וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יאמר התעמת עם אוהדי נתניה

אריק רחמיאן

5.12.2007 / 19:14

הבעלים של הקבוצה לא היה מרוצה מקומץ אוהדים שצעק לעברו של ראובן עטר להתפטר, וענה להם: "מי שמדבר ככה הוא לא אוהד של הקבוצה"

מכבי נתניה הפסידה הערב (רביעי) בביתה 0:1 לבני סכנין, במסגרת משחקי הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו וסיימה את דרכה במפעל. כזכור, ניצחה בני סכנין במשחק הקודם 0:2. מכבי נתניה שעלתה היום בהרכב צעיר וחסר ניסיון, נכנעה לשער בודד אחד של לירון וילנר, שחקנה לשעבר של נתניה, שכבש והעלה את את קבוצתו לחצי הגמר.

בסיום המשחק התעמת הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, עימות חסר תקדים עם האוהדים, כשבמהלכו צעק יאמר על האוהדים ואף הטיח מילים קשות בפניהם. האירוע התחיל לאחר שיאמר, שעשה את דרכו לחדר ההלבשה, שמע קומץ אוהדים קורא בגנותו של המאמן ראובן עטר. הבעלים הסתובב והלך לעבר אותם אוהדים, ודרש מהם בתוקף להפסיק במחאה כנגד המאמן ואמר להם: "אל תגידו ראובן הביתה. אם אתם רוצים שראובן יילך הביתה, תצעקו יאמר הביתה". יאמר לא עצר שם, והמשיך: "מי שמדבר ככה הוא לא אוהד של מכבי נתניה. אם תמשיכו לצעוק ככה, בסוף אני אלך".

כאן החל הבעלים להרים את קולו, והחל לצעוק בעברית: "דני הביתה! דני הביתה!". חבר הנהלת מכבי נתניה, קובי בלדב, וגיל לב, ניסו להרגיע את הבעלים ולפייס בין הצדדים אולם יאמר המשיך בשלו, תוך כדי צעקות לעבר האוהדים: "אם יש לכם בעיה או שתחליפו את הקבוצה, או שתחליפו אותי. אתם לא מבינים שמדובר בקבוצה צעירה עם שחקנים צעירים?". לאחר האירוע, אמר יאמר: "אני לא אהיה מוכן שיקללו את המאמן שלי ויתקפו את השחקנים הצעירים שלנו. לא יכולתי להבליג על הדברים שצעקו האוהדים. זו המחוייבות שלי להגן על השחקנים והמאמן שלי".

אוהד של נתניה, שנכח במקום אמר בתום העימות: "זכותנו כאוהדים שמשלמים מכספנו כדי לקנות כרטיס, להביע מחאה כנגד המשחק וכנגד התוצאה. זה מביש לראות שבעלים בא וגוער בנו וצועק עלינו. פשוט בושה וכלימה". מחר תשוב מכבי נתניה ותחל בהכנותיה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת, בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully