וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום בארה"ב

יעל ולצר

5.12.2007 / 15:35

אניבום - חברת האנימציה של אורי שנער שהקימה אתר מצליח לאנימטורים, פותחת סניף בארצות הברית

חברת אניבום, חברת האנימציה של אורי שנער, לשעבר נשיא ומנכ"ל קשת, הודיעה היום כי היא פותחת סניף ראשון בסאן פרנסיסקו, ארה"ב. aniBOOM הינו פורטל בינלאומי המבוסס על תוכן אנימטיווי המיוצר על ידי גולשים.

MJUICE.COMאת הסניף בארה"ב יוביל ג'ונס גרבר, מומחה למדיה דיגיטלית שפרש באחרונה מחברת Moderati - מובילה אמריקאית המתמחה בתוכן סלולרי. לגרבר ניסיון רב בתחום התוכן הדיגיטלי ובמסגרת תפקידו הקודם עבד מול חברות כמו AT&T ,MTV ,Disney ,ESPN ועוד. כמו כן, שימש גרבר בתפקידים בכירים בחברות אמריקאיות ביניהן RAPHSODY ו-MJUICE.COM.

גרבר יצטרף לחברה בתור סגן נשיא, ישמש כמנכ"ל אניבום ארה"ב ויהיה אחראי על הפיתוח עסקי, שיתופי הפעולה והפצה של תכני האנימציה הייחודיים של אניבום.

פורטל אניבום הוקם רק לפני כשנה וצבר פופולריות גדולה בשל תחרות סרטי אנימציה בינלאומית שהתקיימה בו. 1,500 סרטי אנימציה מ-70 מדינות בעולם נשלחו לאתר. לאניבום הסכמי תוכן עם יו טיוב, יאהו וגו'סט.

אורי שנער הוא המייסד והמנכ"ל של פורטל אניבום ובעל השליטה בו. שותפיו של שנער למיזם הם אברהם פרחי - מבעלי שפ"ם, סוכנות הפרסום של קול ישראל, יהודה וורצל - מומחה בינלאומי לאנימציה, ופרופ' רוני אורן - מנהל מחלקת האנימציה של בצלאל.

אניבום החליטה להרחיב את פעילותה גם באירופה ובאסיה ומינתה את אפי דהן, לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של אניבום. במסגרת תפקידו יהיה אחראי דהן על הפיתוח העסקי והמכירות של החברה, ויוביל את הפעילות העסקית של החברה בתחומי האינטרנט, הסלולר, הטלוויזיה והמשחקים. בתפקידו האחרון שימש דהן כמנהל תחום התוכן של קומברס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully