וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דן דיזיין" יפצו לקוח בגין הפרת חוק העישון

נורית רוט

5.12.2007 / 12:15

קניון "דן דיזיין סנטר" ישלם ללקוח, חולה אסטמה, 5,000 ש"ח כפיצוי על הפרת החוק למניעת העישון

קניון דן דיזיין סנטר בבני ברק, המתמחה בתחום עיצוב הבית, יפצה מבקר בקניון ב-5,000 שקל בגין הפרת החוק למניעת עישון - כך נקבע בהסכם פשרה עליו חתם הקניון אתמול.

התובע, אבי דוביצקי, תבע את הקניון באוגוסט השנה על 50 אלף שקל בבית משפט השלום בתל אביב. בתביעה טען, באמצעות עו"ד אמירה נהיר, כי הוא סובל ממוגבלות אסתמה קשה, וכניסה למקום שבו קיים עשן מסכנת את יכולתו לנשום.

לטענתו, ביולי השנה הוא הגיע לקניון, במטרה לבחון אפשרות לשיפוץ דירתו. במהלך שהותו בקניון ראה אנשים מעשנים ולאחר מכן מכבים את הסיגריות במאפרות המוצבות ברחבי הקניון. בנוסף טען, לא הוצבו די שלטים האוסרים על העישון בשטח. לטענת דוביצקי, הוא נאלץ לעזוב את הקניון לאחר שהות של כ-10 דקות בלבד, לאחר שלא חש בטוב, כדי ליטול ונטולין בכדי לפתוח את דרכי נשימתו.

בכך, טען דוביצקי, פגע הקניון בנגישות שלו למקום ציבורי ולמעשה הפלה בינו לבין אנשים אחרים שאינם סובלים ממוגבלות כמותו, וזאת תוך הפרת החוק למניעת עישון והחוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

בעקבות התביעה הסכים הקניון, שיוצג על ידי עו"ד אמיר סילש, לשלם לדוביצקי 5,000 שקל, וזאת מבלי להודות בחבותו. בהסכם צויין כי מאז ביקורו של דוביצקי בקניון בחודש יולי פעל הקניון כמתחייב על פי הדין ולשביעות רצונו של דוביצקי בכל הנוגע למניעת עישון בתחומי הקניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully