וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - דרמות וסערות

יאיר טריבלסקי

2.12.2007 / 14:52

שבוע מורכב וגדוש בתנודות רגשיות עומד בפתח. טריבלסקי מסביר למה זה קורה ואיך נוכל להתמודד עם הימים האלו בתבונה

שבוע (שבין 2-9 בדצמבר) של מהפכים רגשיים לפנינו, עם הרבה שינויים, זוויות פעולה, בריכות אדרנלין, תקשורת סוערת, רגשות מעמיקים ועוד כיד הדמיון הקוסמי הטובה עלינו. יש כמה זויות קשות בשמים השבוע וכדאי לפרט ולסקור את כולן, לא רק כדי שלא להתבלבל, אלא גם כדי לדעת בדיוק איך לנהוג מול כל אחת ואחת מהן. אסקור אותן לפי סדר הופעתן בשמים, מעין זיגזג מוזר ואינטנסיבי. תיהנו.

זוית הפעולה שבין שמש וסטורן

זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב סטורן הנוקשה, היא אחת הזויות הביקורתיות והחינוכיות שיש באסטרולוגיה. סטורן הנוקשה מייצג את הממסד, את הגבולות, את הגישה השמרנית ואת הצד המעשי של החיים. הסבא המעשי הזה, לבן השיער והקפדן, מתעקש לעשות את הדברים כמו שעשו פעם ושלא יבלבלו לו את המוח עם רגשות, עם ניו אייג', עם גישה פתוחה ומאפשרת וחופש אישי. איזה חופש, מה חופש, הוא רוטן לעצמו וחובט בנו במקל המסוקס שלו. כדי לראות תוצאות צריך לעבוד! כדי ליצור עובדות, צריך לשים את כל הבכיינות בצד ולהתמקד אך ורק במבחן השורה התחתונה: עבדתם והשקעתם - או סתם בלבלתם את המוח?

סטורן מביא גל זעיר של בדידות כדי להכריח אותנו להשקיע בפרטים הקטנים ולא להתפזר ועוד גל של ביקורת פרפקציוניסטי כדי לעשות את העבודה כמו שצריך, לעומק ועד הסוף. זוית כזו היא מעשית מאין כמוה: היא שמה בצד את כל מה שלא קשור לעובדות ומכריחה אותנו להתעמת עם חלק מהפחדים שלנו, בעיקר אלה שקשורים לצד הכספי והחומרי. סטורן, המחנך הגדול, ילמד אותנו לעבוד קשה בשביל לזכות במעט הערכה וגם זה בקושי. את פרק הזמן הזה כדאי לבלות עם אנשים קרובים, כדי שלא לאבד פרופורציות ולהרגיש שהחורף הזה הוא קריר רגשית. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי, אריה, קשת ובתולה.

מרקורי עובר למזל קשת

מרקורי, כוכב התקשורת, הוא השליח התקשורתי שלנו. מדובר בבחור צעיר עם עיניים מלוכסנות, שיודע לדבר במספר שפות, לחזר, לשכנע ולהפוך את המלים למשהו אסרטיבי במיוחד. אם נסתכל בנעליים שלו נראה שם כנפיים קטנות, זכר למרקורי השליח ההוא מהמיתולוגיה היוונית, שהיה גם איש קשר בין שאר חלקי העולם. זהו הדוור האולטימטיבי, שבשבועות האחרונים שהה תקופה לא קצרה במזל עקרב. שם, הוא היה גם בהילוך אחורי ועכשיו הוא עובר סוף סוף למזל קשת האופטימי, זאת לאחר כמה שבועות לא קלים של תקשורת טוטאלית ושיחות נרגשות על מהות החיים ודרמות למכביר.

נראה שהתקשורת שלנו מתחילה להתחדש מעט. כעת אפשר לראות את האור שחיכה לנו קצה המנהרה ואפילו ליהנות ממנו. הנה חוזרים להם החיוכים, חוזר מצב הרוח הטוב שמסוגל להתגבר על כל תקלה בלי להניד עפעף ואיתו חוזרים גם הביטחון העצמי, התושייה, הרצון לטייל והסקרנות הבסיסית. הגיע הזמן לפגוש תקשורת אחרת ולתת לה צ'אנס אמיתי. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, וקשת.

מרקורי יוצר זוית פעולה עם סטורן

מרקורי שזה עתה עבר לקשת, נכשל במשחק המחשב הקוסמי: הפגישה עם המכשף הרע, שדורש ממנו תעודות לפני שיתן לו לעבור הלאה. זוית ההתקלה הזו מביאה אותנו למפגש עם הצורך להתמקצע, לדייק, להתייעל ולהתמקד בפרטים הקטנים ובעיקר בעובדות.
התקשורת שלנו שעד עכשיו הייתה מפוזרת ולא ממוקדת, נאלצת ביומיים-שלושה האלה לפעול באופן מסודר ומאורגן, לזכור היכן שמנו את התיקיה ולמי שלחנו כל מייל ובעיקר – להיות ממוקדים כשאנו מדברים עם אנשים אחרים ופונים למוסדות וארגונים בחיינו. זהו זמן שבו כדאי להתמקד בפניות רשמיות, להתמקד במלים הקשורות לעובדות ולא במלים רכות מידי או בצד הרומנטי שלנו. חתימה על חוזים, שיחות רשמיות, שיתופי פעולה – זה הזמן לכל אלה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת וגדי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ונוס עוברת למזל עקרב

ונוס הסקסית המוכרת, שהתה כחודש ימים במזל מאזניים והפכה את חיינו ובעיקר את חיי הרגש שלנו לנעימים יותר. כעת, היא מורחת ליפסטיק אדום כהה, עושה קעקוע מעל הגבה בדמותו של ארוס, לובשת את הבגד הכי סקסי שלה ועוברת למזל עקרב. השינוי עכשיו הוא בגישה ליחסים ובדיאלוג הרגשי שלנו. הדגש עובר עכשיו לצד הסקסי והיצרי של היחסים ולביטוי הפיזי שלהם, קצת יותר מאשר לרגשות הענוגים שהיא מייצגת בדרך כלל.

כעת הזמן לשיחות עומק על רגשות ולא על חיזור שטחי, לסקס אינטנסיבי, לטוטאליות שונוס מביאה איתה בתחום הרגשי מהסוג של הכל-או-לא-כלום ולהרבה דרמות רגשיות עסיסיות, עם מפלס אדרנלין גבוה במיוחד. מה עושים? מתמסרים, מאבדים שליטה, זוכים בה שוב, מדברים בקול נרגש, מנתקים ושוב מדברים, מחכים מתחת לבית שעות עד שנדלק אור קטן בחדר ונותנים ללב להלום בפראות ולנו להרגיש שאנו חיים בעוצמה את תיאטרון הרגש הזה. לא קל, אבל בהחלט מעניין... מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

זוית פעולה בין השמש לבין אורנוס

הזוית הזו שחותמת את השבוע מנוגדת לחלוטין לזוית שהחלה אותו. אם בפתיחת השבוע יצרה השמש, מיקוד הדברים, זוית מעשית עם סטורן שהכריחה אותנו להיצמד לעובדות, עכשיו מגיעה זוית הפעולה של השמש עם אורנוס, שמכריחה אותנו לזרוק אותן מבעד לחלון ולפעול באופן אימפולסיבי ולא דופק חשבון, כאילו אין מחר.

ואכן, זוית הפעולה שבין השמש לבין אורנוס התזזיתי, עלולה להגביר מאוד את הצורך בריגושים על חשבון הקביעות והביטחון, לחזק את הרצון לעשות דברים קצת אחרת, לשבור מסגרות, לפעול באופן פרוע ולא מתחשב, לנתק קשרים ללא סיבה מוגדרת או עם סיבה חסרת משמעות, לשבור את הכלים בגלל שטויות ולפעול ללא שיקול דעת אמיתי, עם שליפות מהשרוול במקום הגיון בריא. אלה ימים של שכרון חושים מסויים, אבל גם של חוסר מיקוד שעלול להביא איתו תוצאות הרסניות, בחשבון הבנק או בכבישים ובדרכים. לכן חשוב במיוחד עכשיו לפעול ולהיות בקונטרול עד כמה שאפשר, להחליט מראש שלא שוברים את הכלים ולא מתנתקים גם אם ממש ממש מתחשק ולצאת למינון גבוה יותר של פעילות פיזית. כלומר, כדאי לרבוץ בחדר הכושר כדי לפרק את המתחים האלה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, דלי ותאומים.

ומה צפוי למזלות השונים?

טלה - שבוע יציב יחסית, אבל כדאי להיזהר מהשקעות כספיות גרועות, אשליות ופנטזיות.

שור - נושאים הקשורים לזוגיות ומערכות יחסים הופכים מודגשים במיוחד. השקיעו בהם.

תאומים – השפעות סותרות וקיצוניות לאורך השבוע. שימרו על קרקע יציבה מתחת לרגליים.

סרטן – מרס בהילוך אחורי עדיין כאן: תנו לו כבוד והמשיכו במסע התגלית שבפנים, מבלי להתחייב.

אריה – הרבה טלטלות לאורך השבוע, שבוחנות את התגובות שלכם. הישארו רגועים.

בתולה – להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה ולא להתפתות לרווחים קלים.

מאזניים – הגיע הזמן להתמקד בנושאי חומר וכספים ולעשות עבודת עומק.

עקרב –ימים טובים לרגשות, רומנטיקה, כספים ואהבה...

קשת – הגיע הזמן לדבר, קשתים, וכמה שיותר: המלים שלכם הן הנושא המרכזי השבוע.

גדי – להיזהר מתגובות מרדניות ולהתבונן לעומק ביחסים שבניתם.

דלי – שבוע אסרטיבי במיוחד מבחינתכם: אל תנתקו קשרים ואל תשברו את הכלים!

דגים – להימנע מבזבוזי כספים, לתכנן נסיעה וליהנות משיחות ארוכות על מהות החיים.

ובבניין ירושלים – ננוחם...
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully