וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברי החייל שנהרג בתאונת אימונים נתרמו

1.12.2007 / 19:08

רב"ט מעין רוטנברג, שנהרג בתאונת אימונים בעת טיפול בטנק, החזיק בכרטיס "אדי". איבריו הושתלו בחמישה בני אדם

איברי החייל מעין רוטנברג, שמת אמש (שישי) מפצעיו לאחר שנפצע בתאונת אימונים, הושתלו היום בארבעה חולים. בגלי צה"ל דווח כי רוטנברג החזיק בכרטיס "[[אדי]]", המורה לתרום את איבריו לאחר מותו, ומשפחתו החליטה למלא את רצונו ולתרום את איבריו. רב"ט רוטנברג נפצע אנושות כשטיפל בטנק בבסיס חיל השריון "שיזפון" בערבה ביום רביעי, ומת, כאמור, אתמול. הלוויתו של מעיין תיערך ביום שני בשעה שלוש בבית העלמין שבקיבוץ בית העמק.

ב"הארץ" דווח כי לבו של רוטנברג, ריאותיו, הכליות והלבלב שלו הושתלו בארבעה ישראלים. הכבד הוטס לגרמניה, ויושתל שם בגבר בן 54.

רוטנברג נפגע בזמן בדיקת מערכות של טנק, במסגרת הכשרה בסיסית של לוחמי שריון. הוא נפצע אנושות בראשו בעת צידוד תותח הטנק. צה"ל פתח בתחקיר פנימי של התאונה, ובמקביל חוקרת אותה גם המשטרה הצבאית. מדובר צה"ל נמסר כי בגמר החקירה יועברו ממצאיה לעיונו של הפרקליט הצבאי הראשי. בנוסף נמסר כי הוא הועלה מדרגת טוראי לדרגת רב"ט לאחר מותו.

התאונה הזו מצטרפת לשרשרת של תאונות קשות בצה"ל, שתיים נוספות מהן קטלניות, בחודש האחרון. סמל ראשון יריב אמיתי, לוחם מגדוד 13 של גולני, נהרג בהתהפכות ג'יפ [[האמר]] בסיור בגבול רצועת עזה. מתחקיר הצבא עולה כי נהג ההאמר לא היה כשיר לנהוג ברכב, בשל ליקויים בהכשרתו. רב סמל במילואים אסף וקסמן נהרג בהתהפכות נגמ"ש בצומת גמלא ברמת הגולן, השבוע. בסוף השבוע האחרון חייל מילואים נוסף נפצע קשה ועוד שלושה חיילים נפצעו קל, בהתהפכות האמר בסיור גבול ירדן, סמוך לים המלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully