וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: לא נצא מהממשלה

ספי קרופסקי

30.11.2007 / 13:12

במהלך ישיבת סיעה אמר ברק כי העבודה תצא מהממשלה "כשאחשוב שיש לנו סיכוי לנצח". בן אליעזר: "אם נצא, נמות צודקים"

"אני לא אצא מהממשלה רק בגלל התלהמות של החברים. אצא כשאחשוב שיש לנו סיכוי לנצח". כך אמר היום (שישי) יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק בישיבת סיעת העבודה. ברק הבהיר כי הוא יחליט "אם ומתי נצא מהממשלה". ההערכות הן כי ברק מכין את הקרקע לקראת הישארותה של העבודה בממשלה לאחר פרסום דו"ח וינוגרד. זאת למרות דבריו של ברק טרם מונה לתפקיד שר, לפיהם הוא יפרוש מהממשלה לאחר פרסום הדו"ח הסופי.

השר בנימין בן אליעזר גיבה את ברק, ואמר כי "אם נצא, נמות צודקים". גם השר שלום שמחון הצטרף לתמיכה ואמר כי "אסור לצאת מהממשלה כאשר יש תהליך שלום". דבריו של ברק הגיעו לאחר ויכוח סוער שנערך בינו לבין קודמו בתפקיד, ח"כ עמיר פרץ וח"כ אופיר פינס. פרץ ופינס ביקרו את ברק על התנהלותו כיו"ר המפלגה, וטענו כי ברק אינו משתף את חברי הסיעה בהחלטות.

אמש עם חזרתו מפסגת השלום באנאפוליס, עקץ ברק את פרץ, באומרו כי "כל מי שאין לו כוחות נפש לשלב ידיים שיעשה לכולנו טובה ולפחות לא יפריע". עוד אמר ברק במהלך ישיבת לשכת העבודה, כי "השנה הזו תהיה עמוסה, גם בנושאים מדינים אך גם בנושאים נוספים. זו תהיה שנה שבה נהיה ערניים ודרוכים", בהתייחסו על הישארותה של המפלגה בקואליציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully