וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים החליטו: שביתה בכיתות א'-י"ב

גידי ויניש

30.11.2007 / 9:28

בארגון ההורים החליטו להזדהות עם מאבק המורים, וישביתו את הלימודים החל מיום ראשון. "הגיע הזמן שההורים יתגייסו למען עתיד ילדיהם"

ארגון ההורים הארצי הודיע היום (שישי) כי בכוונתו להשבית החל מיום ראשון את כל מערכת החינוך, לרבות בתי הספר היסודיים, כצעד תמיכה במאבקם של המורים השובתים. ועדי ההורים ברמת גן ובשדרות הודיעו כי בערים אלו הלימודים יתקיימו כסדרם.

דוברת ארגון ההורים, ענת כנפו, אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי "הגיע הזמן שההורים יתגייסו למען החינוך של ילדיהם". לדבריה, "מזה מספר ימים אנו מרגישים בלחץ חזק מאוד מהשטח לפעול ולהירתם למאבק למען עתיד ילדינו".

כנפו התייחסה גם לטענות האוצר לפיהן ארגון ההורים אינו מייצג את ציבור ההורים, ואמרה כי "אנו הארגון היחיד שמייצג את ציבור ההורים מתוקף לגיטימציה שנתן לנו רשם העמותות". לדבריה, "האוצר מבקש לשבור אותנו, אבל אנחנו יותר חזקים". בארגון המורים מעריכים תהיה היענות גבוהה לקריאתם: "השטח רוצה חינוך טוב יותר".

ארז: תמיר בגדה במורים

איום ההשבתה של ההורים בא לאחר כישלון השיחות שנערכו הלילה בין ראשי ארגון המורים לבין נציגי משרדי החינוך והאוצר. השיחות בין הצדדים נמשכו כל הלילה בתיווכו של נשיא בית הדין לעבודה סטיב אדלר, אולם בסופן נראה כי המגעים נקלעו למבוי סתום.

שר האוצר רוני בר-און ושרת החינוך יולי תמיר הודיעו כי אם לא תושג התקדמות במגעים עד מוצאי שבת, הם יפנו לביה"ד ויבקשו להוציא צווי מניעה נגד המורים השובתים. בית הדין ביקש מארגון המורים להגיש עד 13:00 היום את טיעוניו, לאחר שהממשלה כבר עשתה זאת, בכדי שיוכל לגבש עמדה בנושא.

יושב ראש ארגון המורים רן ארז אמר בתגובה כי "משרד החינוך עבר את הגבול. זהו יום שחור למערכת החינוך. לא נשכח ולא נסלח לשרת החינוך יולי תמיר, שכך היא מתייחסת למורים בישראל". ב"הארץ" דווח, כי לדבריו "לא יהיה דיאלוג עם האשה הזו. היא בגדה בציבור המורים. היא יותר גרועה מלימור לבנת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully