וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו יודע איפה השירותים?

30.11.2007 / 6:40

למבקרים בלונדון: אפשר לוותר על הביקור בשירותים של מקדונלדס. שירות סלולרי חדש יכוון אתכם לשירותים הציבוריים הקרובים

לאחר שמערכות ההתמצאות הלווינית (ג'י.פי.אס) סיפקו עזרה לנהגים אבודים, כעת מגיע תורו של "מאתר השירותים", שירות שיסייע לאנשים במרכז [[לונדון]], שצריכים להתפנות לשירותים באופן מיידי.

אתמול (חמישי) השיקה מועצת העיר של [[ווסטמינסטר]] בלונדון שירות חדש של הודעות סלולריות, שיאפשר להנחות את תושבי לונדון ואת התיירים אל השירותים הציבוריים הקרובים ביותר. כל אדם שישלח את המילה "שירותים" למספר 800967 יקבל תשובה ובה פרטים בנוגע לבית השימוש הקרוב ביותר למיקומו בזמן ביצוע השיחה.

סטודנטית בשם גייל נייט, בת 26, היא שחשבה על ההמצאה במסגרת תחרות המצאות של העירייה. "כאשר אני יוצאת עם חברים אנחנו תמיד מגיעים בסופו של דבר למקדונלדס כדי להשתמש בשירותים שלהם, אבל מרגישים רע בקשר לזה", היא אמרה. "חשבתי ששירות הודעות יהיה מאוד שימושי עבור אנשים, כשהם מסתובבים ברחוב", היא הוסיפה.

"מאתר השירותים" זמין ברחבי ווסטמינסטר, אזור שכולל רבים מהאתרים הפופולרים של לונדון כמו ה[[ביג בן]], [[כיכר טרפלגר]] ו[[ארמון בקינגהאם]]. בניגוד למכשירים המותקנים ברכב ונשענים על לווינים די לכוון אל היעד, שירות השירותים משתמש בטכנולוגיה סלולרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully