וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות של 1.5 מיליארד שקל ברבעון לדלק נדל"ן

מיכאל רוכוורגר

28.11.2007 / 14:37

גידול בפעילות ושערוך נכסים הובילו את החברה לעלייה של פי 32 בהכנסות ברבעון השלישי של השנה, על אף הירידה במחיר המניה

הגידול בהיקף הנכסים, התרומה של חברת רודשף המפעילה 29 תחנות שירותי דרך ברחבי בבריטניה וכן שערוך הנכסים בעקבות היישום לראשונה של תקני החשבונאות הבינלאומיים (ה-IFRS), הובילו את חברת , שבשליטת קבוצת של יצחק תשובה ובניהולו של איליק רוז'נסקי, לגידול ניכר בהכנסות וברווחיות.

החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם גידול של פי 32 בהכנסות לעומת הרבעון המקביל, אשר הסתכמו ב-1.5 מיליארד שקל. הרווח הנקי של דלק נדל"ן הסתכם ברבעון השלישי בכ-118.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-87.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה עם גידול של 198% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה, לכ-2.73 מיליארד שקל. הרווח הנקי של דלק נדל"ן עלה בתשעת החודשים הראשונים בכ-7% לעומת התקופה המקבילה, לכ-432.5 מיליון שקל.

החברה רשמה בתשעת החודשים הראשונים הכנסות של 270 מיליון שקל בעקבות עליית ערך של הנדל"ן להשקעה. הגידול בהיקף הנכסים הגדיל את סך המאזן של החברה מתחילת השנה ב-230% והוא הסתכם ב-27 מיליארד שקל. ההון עצמי של דלק נדל"ן גדל מתחילת השנה ב-59% והסתכם בסוף הרבעון השלישי בכ-4 מיליארד שקל.

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן, ציין היום כי "התוצאות שהצגנו מראות עלייה בשווי הנכסי של הפורטפוליו של הקבוצה בעקבות יישום ה-IFRS, אך יחד עם זאת הקבוצה מחזיקה עוד נכסים שטרם שוערכו וצפויים להגדיל את השווי הנכסי של החברה".

מניית דלק נדל"ן רשמה מתחילת השנה תשואה שלילית של כ-27%: "אינני מכחיש כי הירידה במחיר המניה של החברה מטרידה את מנוחתי", טוען רוז'נסקי. עם זאת, רוז'נסקי הוסיף כי "דווקא בנסיבות שנוצרו כיום בשווקים בכלל ובשוק הנדל"ן העולמי, על רקע משבר הסאבפריים, יבוא לידי ביטוי יתרונן של חברות גדולות וחזקות כמו דלק נדל"ן, גזית גלוב ואלקטרה נדל"ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully