וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית לאירן: לא נכיר בישראל

28.11.2007 / 13:09

נשיא אירן: מלך סעודיה אמר לי שלא יכיר בישראל כדי שהפלסטינים לא יאבדו זכויות. על הוועידה: לא היה לפלסטינים נציג אמיתי

"מוועידת אנאפוליס לא ייצא שום דבר. היא נועדה אך ורק לתעמולה פוליטית". כך אמר נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בשיחה עם עיתונאים. לדבריו, הוועידה תיכשל משום שהיא אינה מפרטת את הדרישות מהצדדים. "מההתחלה היה ברור שוועידה זו נועדה להיכשל".

הנשיא האירני מסר כי "כל עוד אין נוכחות בוועידה לנציגים האמיתיים של העם הפלסטיני ושל הפלגים הפלסטינים, וכל עוד אין הכרה מינימלית בזכויותיהם ובדרישותיהם של הפלסטינים, הוועידה הזו - כמו גם מאות פגישות שיבואו אחריה – לא יהיו רציניות".

אחמדינ'גד סיפר כי ניהל שיחת טלפון עם עבדאללה מלך ערב הסעודית, בה האחרון הבטיח לו כי ארצו לא תכיר בישראל ולא תאפשר לעם הפלסטיני לאבד את זכויותיו.

אמש הודיע דובר הממשלה האירנית על כך שהפלגים הפלסטינים המתנגדים לוועידת אנאפוליס צפויים לכנס בימים הקרובים ועידת-נגד בטהרן. במסיבת עיתונאים שערך אמר הדובר כי כל "הפלגים שנאבקים לשחרור ארצם" אמורים להשתתף בוועידה.

אמש הביעה אירן תמיהה לאחר שבת בריתה, סוריה, הודיעה כי בכוונתה להשתתף בוועידת אנאפוליס. "דמשק לא תיאמה זאת עימנו", מסר בפליאה יועצו של חמינאי, לעיתון "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון. היועץ מסר כי החלטתה של סוריה שגויה, אך על אף זאת לאירן ולסוריה יש "יחסים טובים".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully