וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: הזדמנות להחזיר את רכבת השלום

28.11.2007 / 11:48

עיתון הממשל הסורי 'תישרין': סוריה מעוניינת להבהיר לעולם כי היא מדינה שאוהבת את השלום - מדובר בהזדמנות שלא תחזור

"מי ייתן ומארגני ועידת אנאפוליס יבינו כי מדובר בהזדמנות שעלולה לא לחזור, בייחוד לאור התקרבות הבחירות בארצות הברית". כך כותב עורך העיתון הממסדי הסורי "תישרין", הנחשב למקורב ביותר למשטרו של אסד. "כעת חיוני לפעול באופן רציני כדי להחזיר מחדש את רכבת השלום אל המסילה. החלופות לכך מסוכנות לאיזור ולעולם כולו", הוסיף.

עורך העיתון פותח את המאמר כך: "ייתכן שוועידת אנאפוליס היתה ההזדמנות האחרונה בפני הממשל האמריקאי להוכיח את אמיתות כוונתה ולשפר את תדמיתו בפני האזרחים הערבים ולא בפני השליטים".

"הרחוב הערבי הטיל תמיד ספק לגבי תפקידה של ארה"ב בנוגע לסכסוך הערבי-ישראלי, והוא אינו נותן עוד אמון בה, בעיקר נוכח שבע השנים שבהן הנשיא בוש וממשלו היו נאמנים למדיניות הישראלית וחזרו כמו תוכי אחר הצהרותיהם של הבכירים הישראלים, וזאת כדי לתרץ את הטרור והפשעים שנעשו נגד הפלסטינים וכדי לברוח מהסכמי השלום".

הכותב מבהיר, כי למרות האלימות בה נקטו ארצות הברית וישראל, פניה של סוריה לשלום. "כשסוריה החליטה להשתתף בוועידת אנאפוליס לאחר שנושא הגולן הוכלל על סדר יומה, היא למעשה מעוניינת להבהיר לעולם כי היא מדינה שאוהבת את השלום ורוצה בו, שהיא נמצאת יחד עם הקונצנזוס הערבי ועם יוזמת השלום הערבית ושהיא משקיעה כל מאמץ אפשרי על מנת להשיב לה את זכויותיה ואת אדמותיה הכבושות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully