וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אם יפונו מאחזים נפרוש מהממשלה

27.11.2007 / 22:36

יו"ר ישראל ביתנו והשר ישי תקפו את נאום אולמרט באנאפוליס. חמאס: אבו מאזן ביצע פשע, ההתנגדות לכיבוש תימשך בכל האמצעים

השר אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) אומר כי מפלגתו אינה מחפשת סיבות לפרוש מהקואליציה, אך גם לא סיבות להישאר בה. לדבריו הוא יפעל לפי ההתפתחויות בשטח ולא על פי דיבורים. "אם תפעל הממשלה לפירוק מאחזים או יישובים אנחנו לא נהיה שותפים לה. מה ששמעתי והיה חשוב הוא שאולמרט דיבר על הפסקת ירי הרקטות על שדרות. אני בכלל לא בטוח שיהיה הסכם או אפילו משא ומתן. חשוב שאחרי הוועידה יפרקו את חמאס ולא התנחלויות. אני דורש פעולה נחושה ברצועת עזה".

יו"ר ש"ס השר אלי ישי הגדיר את הנואמים באנאפוליס "בעלי החלומות", ואמר כי אפשר לגמור סכסוך של אלפי שנים בשנה אחת. לדבריו, "ש"ס נמצאת בממשלה כדי לשמור ולהגן. אך אם ההצהרות על ויתורים יגיעו לפסים מעשיים אנחנו לא נהיה בה".

"זה היה בזבוז זמן"

דובר חמאס סמי אבו זוהרי אמר בתגובה לנאומים באנאפוליס, כי "אבו מאזן ביצע פשע כשהתחייב לפעול לפי מפת הדרכים. ההתנגדות לכיבוש תימשך בכל האמצעים. שמענו מספיק הבטחות שווא. בוש נכשל בטיפולו בפלסטינים במשך כל כהונתו. הוא לחלוטין מוטה לטובת ישראל".

יועצו של איסמעיל הניה אחמד יוסף אמר: "זה היה בזבוז זמן. מה שאנו רואים באנאפוליס זה רק מסיבת פרידה מג'ורג' בוש וניסיון חסר הצלחה להציג אותו כמנהיג דגול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully