וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 אלף חתימות ל'עצומת המיליון לנשיא'

שרון נובק

27.11.2007 / 20:38

15 אלף הורים ותומכים חתמו על עצומה הקוראת לנשיא המדינה להתערב בשביתת המורים. "ההיענות משקפת את מצוקת העם"

אתמול (שני) פרסמה קבוצת הורים לתלמידי תיכון בירושלים עצומה בקריאה לנשיא המדינה שמעון פרס להתערב במשבר בין ארגון המורים העל יסודיים והממשלה. "עצומת המיליון לנשיא" קוראת להקים ועדה נשיאותית בלתי תלויה שתביא לסיום המשבר, ולהשבת תלמידי התיכונים לספסל הלימודים לאחר יותר מארבעים ימי שביתה.

במהלך היממה האחרונה חתמו כמעט 15 אלף הורים ותומכים. "מומחים אמרו לנו היום שמדובר במספר חסר תקדים של חתימות", סיפרה יו"ר ועד ההורים בתיכון "זיו" בבירה אריאלה רג'ואן, שהיתה בין יוזמי העצומה. "התמיכה מכל רחבי הארץ עצומה, וקיבלנו פניות גם מאירופה וארצות הברית", אמרה. "נראה שההיענות ההמונית משקפת את מצוקת העם".

יוזמי העצומה הציבו לעצמם יעד להגיע למיליון חתימות כל עוד פרס אינו נענה לקריאתם. "הצבנו לעצמנו מטרה ונגיע אליה", אמרה רג'ואן באופטימיות. "אנחנו מבקשים מפרס לפעול ולתווך במשבר. הוא יכול להשתמש בסמכותו כדי להוריד את הצדדים מהעץ". רג'ואן הצרה על התעלמותו של פרס עד כה מהקריאה. "אתמול אמר פרס שאם הצדדים יגיעו אליו, הוא יסכים לתווך, ויש אבסורד באמירה כזו, כי כנשיא הוא זה שצריך להציע עצמו ולהגיע אליהם.

ההורים מתכוונים להמשיך ולקדם את הרעיון, ולא מתכוונים כרגע לנקוט בדרכים נוספות. "נראה לי מיותר לנקוט בצעדי מחאה או לנקוט עמדה לטובת אחד הצדדים", קבעה רג'ואן. "אחרי 42 ימי שביתה אנחנו רק רוצים לפתור את המשבר, ולהחזיר את ילדינו לבתי הספר, ואני עדיין מאמינה שלא נתאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully