וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: להחרים את ביטוח ישיר

ספי קרופסקי

27.11.2007 / 14:50

יו"ר ועדת הכלכלה קרא להחרים את החברה במהלך דיון סוער בוועדה, בשל סרובה לבטח רכבים באזור הדרום ובאר-שבע

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ גלעד ארדן קרא היום (שלישי) להחרים את חברת ביטוח ישיר בשל סרובה לבטח רכבים בבאר שבע והדרום. הדברים נאמרו במהלך דיון שנערך בנושא בוועדה.

עוד אמר ארדן, כי "התנהגותה החצופה של 'ביטוח ישיר' עלולה להוביל לסרובן של חברות נוספות לבטח בדרום, לסגירת סניפי בנק לא רווחים בדרום", ובכך לדבריו "לפגוע בצורה חמורה בפריפריה". ארדן הוסיף כי בכוונתו "לקדם חקיקה שתקבע קנסות גבוהים על חברות ביטוח שיפלו מבוטחים משיקולים גיאוגרפיים". כיום, אין חקיקה המתייחסת לנושא.

מנכ"לית ביטוח ישיר, אורלי ירקוני שנכחה בדיון ענתה לארדן כי "מותר לנו להחליט עם מי אנחנו עושים עסק ועם מי לא". לדבריה, "ויתרנו על תושבי הדרום בצער". ירקוני רמזה כי חברות ביטוח נוספות פועלות בצורה דומה, אולם משאירות את העובדה הזו "בחדרי חדרים". כמו כן, הציגה ירקוני את נתוני גניבת הרכבים בדרום כדי לבסס את טענותיה.

קצין אגף החקירות בדרום רז פנחס, שנכח גם הוא בדיון, ביקר את ירקוני וטען כי הנתונים שהיא הציגה אינם מדויקים. לדבריו, "הנחות העבודה שרמת הגניבה גבוהה בבאר שבע היא טעות". לפי פנחס, "הדבר היה נכון ב-2002. לאחרונה, יש ירידה דרמטית בנתוני הפשיעה בדרום. בין השנים 2004-2006 הייתה ירידה של 56% בגניבת רכבים ובשנת 2007 הייתה ירידה נוספת של 10% בגניבות רכב בבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully