וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל יהודונים כמוך הייתה שואה באירופה"

אייל בן יעקב

27.11.2007 / 14:18

מנכ"ל הפועל ר"ג, ירון בר לב, טוען לנאצות קשות של עוזר המאמן, גדי כרמלי, שמכחיש. הפועל ב"ש מחזקת את מחלקת הנוער

עימות קשה נרשם בין אתמול (שני) בין עוזר המאמן המפוטר של הפועל רמת גן, גדי כרמלי, לבין מנכ"ל הקבוצה ירון בר לב. לטענת האחרון, כרמלי אמר לו: "אתה אשכנזי שפל ורק אתה אשם באיך שהקבוצה נראית. בגלל יהודונים כמוך הייתה שואה באירופה".

ההחלטה לפטר את כרמלי נפלה כבר לפני שבוע אך לבקשתו הוא נשאר בקבוצה עד לאחר המשחק מול הפועל עכו, דבר שבדיעבד התברר כשגוי הדברים נאמרו במהלך פגישה שבה התבשר כרמלי על סיום תפקידו. בר לב אמר היום: "אני עדיין נסער אבל מצטער בשבילו. לא שופטים אדם בצערו. רצינו לסיים את התקופה של גדי כרמלי בהפועל ר"ג בצורה יפה, אבל המרצע יצא מן השק".

כרמלי הכחיש היום את הדברים: "ירון בר לב לא ראוי שאני אתייחס אליו. הוא תמיד לא מדייק ומסלף את הדברים. אני בהחלט מודה שאמרתי שהוא הביא עננה שחורה ואווירה לא טובה מהרגע שנכנס לתפקיד, אבל לא אמרתי שום דבר גזעני. בכל הקשור להפועל רמת גן נפרדתי בצורה מאוד יפה מירון קוריס, מיובל נעים שהוא כמו משפחה בשבילי, ומהשחקנים, ולמרות שאני לא במועדון יותר אני אמשיך ללוות אותם בהמשך הדרך ומאחל להם המון בהצלחה.

באר שבע משקיעה בעתיד

לקבוצת הנוער של הפועל באר שבע , אמורים להגיע ביום ראשון הקרוב שני שחקנים נבחנים מזמביה. ביטואל פירי, חלוץ בן 18 וחצי וג'סטין זולו, קשר בן 18 שזומן באחרונה לסגל הנבחרת הצעירה של זמביה.

השניים גדלו באקדמיה לכדורגל אדוספורט אקדמי בזמביה, ושיחקו בקבוצת נשיונאל אסמפלי (ליגה ראשונה) מעיר הבירה לוסאקה. זולו השתייך בקיץ האחרון לסגל נבחרת הנוער של זמביה, והיה שחקן הרכב באליפות העולם עד גיל 20 שנערכה ביולי בקנדה (זמביה הפסידה 2:1 לניגריה בשמינית-הגמר).

טיסתם של פירי וזולו נקבעה למוצאי-שבת, והחל מיום ראשון יבחן אותם מאמן הנוער שרון אביטן. את השניים מייצג סוכן השחקנים ניר קרין.

גביע הטוטו באצטדיון רמת גן

למרות בקשותיהם של אוהדי הקבוצות המשתתפות לקיים את חצי גמר גביע הטוטו באצטדיון אחר, החליטה ההתאחדות לקיים את המשחקים באצטדיון רמת-גן. המשחקים יתקיימו ביום שלישי ה-4.12.07 בהצגה כפולה כשהמשחק בין הכח עמידר רמת גן להפועל חיפה יהיה הראשון ואחריו המשחק בין הפועל באר שבע להפועל פתח תקוה שיחל ב-18:30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully