וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הרמטכ"ל בשרוולים הקצרים

יהושע בריינר

27.11.2007 / 12:39

אשכנזי הורה לחיילים להוריד את השרוולים בכל אירוע רישמי בבסיסים בנוכחותו ובטקסים. דו"צ: הרמטכ"ל רוצה להבטיח הופעה אחידה בטקסים רישמיים

לקבלת הרמטכ"ל, שרוולים הורד. בין האיום האיראני לכוננות ברצועת עזה עובר הרמטכ"ל גבי אשכנזי להלחם בחזית נוספת - סגנון הלבוש של החיילים. על פי פקודה חדשה של אשכנזי, על כל חייל להוריד את השרוולים לאורך מלא בעת אירוע רישמי של הרמטכ"ל בבסיס וכן בטקסים רישמיים אחרים.

ההוראה הופצה השבוע שעבר בקרב היחידות השונות במסגרת אגרת על הוראות לבוש ומשמעת, בה מציינים נגדי המשמעת ביחידות השונות כי על פי הוראת הרמטכ"ל על כל חייל המשתתף בטקס צבאי להוריד את שרווליהם. ההוראה תקפה גם על חיילים המשתתפים באירוע כקהל.

יש לציין כי על פי פקודות מטכ"ל אין הוראה מפורשת על לבוש אחיד לחיילים המשתתפים באירועים צבאיים, אולם ישנה אפשרות למפקד הטקס להורות לחייליו להחליט עד איפה יגיעו השרוולים. גם אתמול בעת ביקורו של הרמטכ"ל אתמול בבסיס קליטה ומיון, הורידו הקצינים הנוכחים את השרוולים כשהרמטכ"ל הגיע למקום.

אשכנזי אינו הרמטכ"ל הראשון ששם דגש על הופעה. כזכור, הרמטכ"ל לשעבר רפאל (רפול) איתן ז"ל הורה על חבישת הכומתות כל עוד החייל לבוש במדים. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הרמטכ"ל הנחה להופיע בטקסים רישמיים בחולצות בעלות שרוול ארוך ללא תלות בנוכחותו, על מנת להבטיח הופעה אחידה כמתבקש מארגון כמו צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully