וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא היה ר"מ מסוכן יותר מאולמרט"

26.11.2007 / 21:31

כך אמר ח"כ הנדל לרבבות המשתתפים בהפגנה נגד אנאפוליס. ראש מועצת גוש עציון: "לאולמרט אין מנדט לוותר על ארץ ישראל"

בין עשרת אלפים ל-15 אלף בני אדם הגיעו הערב לכיכר פריס בירושלים, והפגינו כנגד ועידת אנאפוליס. מוקדם יותר השתתפו המפגינים בתפילה המונית בכותל "לביטול גזירות הנסיגה וחלוקת ירושלים", בראשות הראשון לציון הרב מרדכי אליהו. את שני האירועים ארגנה מועצת יש"ע. חלק מהמפגינים הבעירו צמיגים וניסו לחסום רחוב בירושלים, אך המשטרה מנעה זאת מבעדם.

ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי-מפד"ל) אמר בהפגנה כי "מעולם לא היה ראש ממשלה שהיה כל כך מסוכן למדינת ישראל". כך דווח בגלי צה"ל. גם הנואמים האחרים בהפגנה התבטאו בחריפות כנגד ראש הממשלה אהוד אולמרט וממשלתו. ב"הארץ" דווח כי ח"כ דוד רותם מ"ישראל ביתנו", החברה בממשלה, הזהיר מפני ויתורים בירושלים ואמר כי מפלגתו לא תאפשר הקפאת הבנייה בהתנחלויות.

"עם ישראל לדורותיו לא נותן לך מנדט לוותר על רכושו הקנייני ההיסטורי, ארץ ישראל", פנה לאולמרט ראש המועצה האזורית גוש עציון שאול גולדשטיין. "עם ישראל לא הקים מדינה כגדי שאתה וממשלתך החלשה תוותרו עליה".

דני דיין יו"ר מועצת יש"ע, שעמדה מאחורי ההפגנה, תקף גם הוא את אנאפוליס, וכינה אותה"עיוורון ואיוולת". לדבריו, "רק לפני שנתיים החריבו חבל ארץ פורח וגירשו את תושביו בתמורה לקסאמים, טרור וחמאס. לא ניתן לכם להמשיך לעשות בנו ניסויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully