וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד הערב - הצהרה משותפת באנאפוליס"

26.11.2007 / 17:34

כך לדברי חבר צוות המו"מ הפלסטיני עבד רבו. "ארה"ב ברכה על ההצהרה". במשרד החוץ אישרו שחלה "התקדמות ניכרת" לקראת הכרזה כזו. אלפים מפגינים נגד הוועידה בירושלים

"בתוך זמן קצר יושלם ניסוחה של הצהרה משותפת בין הישראלים לפלסטינים, והיא תוצג עוד הערב", כך אמר היום (שני) חבר צוות המשא ומתן הפלסטיני לוועידת אנאפוליס [[יאסר עבד רבו]]. בקול ישראל דווח, כי לדבריו, ההצהרה תתבסס על עקרונות מפת הדרכים והחלטות בינלאומיות, וכבר קיבלה את ברכת הממשל בארצות הברית.

דובר משרד החוץ מרק רגב אישר שיש התקדמות ניכרת לקראת הצהרה משותפת. לעומת זאת, חבר צוות המו"מ הפלסטיני סאיב עריקאת אמר בראיון לאל ג'זירה כי אין כל התקדמות לקראת ההצהרה.

מוקדם יותר היום העריך גורם במשלחת הישראלית לאנאפוליס כי לא תוצג הצהרה משותפת במהלך הוועידה. גם יועצו של נשיא ארה"ב סטיבן האדלי המעיט בערכה של ההצהרה המשותפת בתדרוך עיתונאים טרם פתיחת הוועידה. "ההצהרה המשותפת הפכה להיות פחות חשובה מכיוון שהצדדים עשויים להתפשר על עמדותיהם טרם ישיבתם לשולחן המו"מ". בוש עצמו מסר בהודעה שפרסם לקראת הוועידה, כי "עדיין לא מאוחר להפוך חזון למציאות ולנסח הצהרה משותפת לישראל ולפלסטינים".

משעות הצהרים הגיעו אלפי בני אדם להשתתף בעצרת לסיכול ועידת אנאפוליס ברחבת הכותל בירושלים. הערב צפויה להתקיים עצרת מחאה נוספת בארגון מועצת יש"ע מול בית ראש הממשלה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully