וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיין יש דברים שצריך לשפר בצה"ל"

יהושע בריינר

26.11.2007 / 10:57

הרמטכ"ל נפגש עם המתגייסים ואמר כי "הצבא מתאמן כיום יותר מבעבר". למתגייס שהכריז שלא יעלה לאוטובוס הודיע: ברוך הבא לצה"ל

"הצבא שאתם נכנסים אליו נמצא אחרי תהליך הפקת לקחים מהמלחמה האחרונה, אך עדיין יש דברים שצריך לשפר", כך אמר היום (שני) הרמטכ"ל גבי אשכנזי בשיחה עם מתגייסים טריים. הרמטכ"ל הגיע למיטב (הבקו"ם לשעבר) בליווי ראש אגף משאבי אנוש האלוף אלעזר שטרן, סייר בשרשרת החיול ונפגש עם המתגייסים הטריים לחיל ההנדסה והשריון. "הצבא התמקד אחרי המלחמה בהכשרה ובאימונים וכעת הוא מתאמן יותר מבעבר", אמר אשכנזי.

במהלך השיחה, הודיע לרמטכ"ל אחד המתגייסים כי אין בכוונתו לעלות לאוטובוס שייקח אותו לשרשרת החיול, מאחר ואין ברצונו לשרת בחיל השריון. "ברוך הבא לצה"ל", השיב לו אשכנזי. "אתה לא היחידי שלא מקבל את התפקיד שהוא רוצה, אך אנחנו עושים מאמץ להתאים כמה שניתן בין ציפיות המתגייס לצרכי הצבא".

"אנחנו רחוקים מלמצות את הפוטנציאל של גיוס הבנות", אמר אשכנזי בתשובה למתגייס שתהה מדוע הצבא "מדבר כל הזמן על שוויון", ועם זאת קובע תקופות שירות שונות לבנים ולבנות. "יש תפקידים רבים אליהם ניתן לשלוח בנות, אך לא לכל התפקידים. יש לנו עוד מה לעשות בתחום", אמר.

"הערובה היחידה לקיום המדינה היא צבא חזק", הצהיר הרמטכ"ל בפני המתגייסים. "לצערי הרב, גם אחרי 60 שנה עדיין חלק משכנינו אינם מסכימים עם קיומנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully