וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ההנחות

תמר טרוים

26.11.2007 / 9:30

חנוכה בפתח ואיתו תרועת הפסטיגלים: למעלה מ-10 הפקות גדולות יתחרו על הלב והכיס של המשפחות. המדריך המלא לכל ההנחות והמבצעים בדרך לקופה

החגים עמוסים בטקסים שמסבים לילדים הנאה רבה. הבעיה היא שלפעמים הריטואלים מחייבים דווקא את ההורים - ואז קשה לדבר על הנאה; למשל בכל הקשור להצגות חנוכה. כשבועיים לפני תחילת החג מתחיל המרוץ המפרך המכונה "חפש את ההנחה", שאמנם יעזור להורים להפחית את מחירו של כרטיס למופע חג, אבל ידרוש מהם גם לא מעט מאמץ.

בסקר שערכו בחברת BDI נמצא כי מחירו הממוצע של כרטיס למופעי חנוכה גבוה בשיעור ניכר, של 35%, ממחירו הממוצע של כרטיס להצגות ילדים במשך השנה. ואולם הכרטיסים למופעי החנוכה נמכרים בהנחות גדולות. למעשה, ככל שהמחיר המלא גבוה יותר, כך ההנחות גדולות יותר.

מהסקר עולה כי הציבור הישראלי מנצל את ההנחות המוצעות, ורק 5%-15% מרוכשי הכרטיסים קונים אותם במחיר מלא. 50%-60% מהרוכשים משתמשים בהנחות הניתנות לוועדי עובדים, והיתר נהנים מהנחות אחרות.

לפיכך, ההמלצה הראשונה היא לחפש את ההנחות המגיעות לכם מתוקף חברותכם בוועד העובדים. אם אינכם חברים בוועד, האפשרות הטובה ביותר, היא לשלוף כרטיס ישראכרט - שבדרך כלל יקנה לכם הנחה נאה. ומה יעשה מי שאינו מחזיק בכרטיס כזה? כדי לקצר הליכים ולהקל על המאמצים, מוגש לכם מדריך ההנחות המלא למופעי החג.

1. פסטיגל על הזמן

הפסטיגל, בבימויו של חנוך רוזן, שואב את השראתו השנה מז'אנר סרטי המסע בזמן והמדע הבדיוני, כמו "בחזרה לעתיד", "סטארגייט", ו"מטריקס". בנוסף, ישירו כוכבי הפסטיגל מחרוזת שירים לכבוד חגיגות ה-60 למדינה. בין המשתתפים: הראל סקעת, מירי מסיקה, מאיה בוסקילה, יובל המבולבל, עדי הימלבלוי, מירב פלדמן, תום אבני, רינת גבאי, אמיר פיי גוטמן, דנה פרידר ויוסי טולדו.

איפה: חיפה, תל אביב, ירושלים ואשקלון

מחיר מלא: 179 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 39 שקל + 250 כוכבים; מבצע של מאפיות אנג'ל: כרטיס ב-74 שקל, אם מביאים שתי אריזות מסדרה מיוחדת של לחמניות ("הלחמניה הכי רכה בהפסקה" ו"הלחמניה המלאה הכי בריאה בהפסקה"), שעליהן לוגו הפסטיגל; לקוחות HOT: כרטיס ב-69 שקל; אגד: כל המציג כרטיסייה או חופשי חודשי בתוקף יקבל כרטיס נוסף במתנה בעת רכישת כרטיס; דומינו'ס פיצה: לרגל פתיחתו המחודשת של הסניף ברמת גן, כל הרוכש ארוחה משפחתית בסניף זה, הכוללת פיצה משפחתית עם שתי תוספות, לחם שום, בקבוק שתייה של 1.5 ליטר וקינוח - יקבל כרטיס חינם; ועדי עובדים: 40-70 שקל לכרטיס.

פסטיבל שירי ילדים נוסף, ילד פלא 2007, יתקיים בבית יד לבנים באשדור. מחיר הכרטיס: 60 שקל

2. בגדי המלך החדשים

הצגה המבוססת על הסיפור הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן. משתתפים: זאב רווח, צחי נוי וסופי צדקה.

איפה: תיאטרון הצפון בקריית חיים, תל אביב, אשקלון וראשון לציון

מחיר מלא: 109 שקל

הנחות ומבצעים: ישרכארט: 39 שקל + 280 כוכבים

3. מסביב לעולם ב-80 יום

מחזמר המבוסס על הספר מאת ז'ול וורן; יועבר באמצעות טכנולוגיית הולוגרמה מתקדמת, המאפשרת לחוות סיבוב מסביב לעולם. משתתפים: אלי יצפאן, ליאור אשכנזי, הדס מורנו, מייקל לואיס ודוד קיגלר.

איפה: היכל נוקיה בתל אביב (18 הצגות בלבד, החל ב-9 בדצמבר ועד 12 בדצמבר)

מחיר מלא: 169 שקל

הנחות ומבצעים: ישרכארט:45 שקל+ 250 כוכבים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

4. נרניה

מסע הרפתקאות לממלכת השלג, לפי הסיפור המוכר בעל אותו השם. משתתפים: הנרי דוד, אושרי כהן ואניה בוקשטיין.

איפה: תל אביב, חיפה וירושלים

מחיר מלא: 169 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: כרטיס ב-45 שקל + 250 כוכבים; הום סנטר: כרטיס שני במתנה, בקנייה בסכום של 149.99 שקל ומעלה - מותנה ברכישת הכרטיס הראשון במחיר מלא; בזק: כרטיס ב-99 שקל ללקוחות בזק, בהצגת שובר הטבה; ועדי עובדים: 40-60 שקל לכרטיס

5. אלאדין - המחזמר

כוכבי תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" משתתפים במחזמר אודות אלאדין, הנסיכה יסמין וג'יני, שיכולה להגשים כל משאלה. משתתפים: חנה לסלאו, רודריגו גונזלס, אילנית לוי, שימרית ששון, איתי לוי, שמעון ג'ינר, לירון ליעדי ורקדניות הסטודיו של רויטל זבולונוב.

איפה: אשקלון, פתח תקווה, ראשון לציון, קיבוץ כפר בלום וירושלים

מחיר מלא: 99 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 49 שקל + 160 כוכבים; ועדי עובדים: 45 שקל לכרטיס.

6. דירה להשכיר

עיבוד מוסיקלי לסיפורה של לאה גולדברג על יחסי שכנות טובה, עזרה לזולת וחברות אמת. דייריו של מגדל בן חמש קומות מבקשים למצוא דייר חדש במקום מר עכבר שעזב. משתתפים: גילה אלמגור (מספרת הסיפור), נטע הבר, ירון מנשה, יעל ארצי, רונית בקרמן, מילי רביד ואלינור אברג'ל.

איפה: תיאטרון היהלום ברמת גן

מחיר מלא: 110 שקל

הנחות ומבצעים: בזק: כרטיס ב-65 שקל ללקוחות בזק, בהצגת שובר הטבה; אתר www.mykid.co.il מציע כרטיסים ב-85 שקל למזמינים באתר.

טולי בלבולי בממלכת המוסיקה

דנה דבורין חוזרת לדמותה הצבעונית של טולי בלבולי ויוצאת למסע בעולם הצלילים, במחזמר חדש ורב משתתפים. ביחד עם לגאטו וסטקאטו, היא יוצאת לחפש את מפתח סול האבוד.

איפה: היכל התרבות בכפר סבא, תל אביב, ותיאטרון הצפון בקרית חיים

מחיר מלא: 95 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 30 שקל + 210 כוכבים

8. טררם קידס בחצר ההפתעות

מחזמר קצבי. העלילה מתרחשת במגרש גרוטאות צבעוני ומלא הפתעות, שבו מבלה חבורת בנים את זמנה הפנוי בשירה, נגינה וריקוד. למגרש מגיעה ילדה, המבקשת להצטרף לחבורה. העלילה מסתבכת כשלמגרש מגיע גם ענק מפחיד ומוזר, שממנו בורחים כל הבנים. במופע יתארח חנוך רוזן.

איפה: תל אביב ותיאטרון הצפון בקריית חיים

מחיר מלא: 95 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 30 שקל + 210 כוכבים; סלקום: שני כרטיסים ב-100 שקל ללקוחות סלקום

9. פנטזי קידס

הצגה של התיאטרון השחור הבינלאומי של ליאור כלפון מזמינה את הקהל להיכנס לעולמו של יוני דמיוני. את דמותו משחק כלפון, שלוקח את הקהל למסע אל נסיכת החלומות. במסעו הוא מתמודד עם מחשבות ופחדים ומגשים פנטזיות. המופע מתנהל בחושך, והצופה רואה רק את החפצים והדמויות הזרחניים.

איפה: ראשון לציון, חיפה, נס ציונה, חולון, תל אביב, הרצליה ואשקלון

מחיר מלא: 129 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 49 שקל + 190 כוכבים; ועדי עובדים: כרטיס ב-99 שקל

10. אדרבא של מיומנה

מופע המשלב הומור ותנועה, קצב ומוסיקה - לכל המשפחה.

איפה: ראשון לציון, ירושלים, קיבוץ כפר בלום, נס ציונה, אשקלון, חיפה ותל אביב

מחיר מלא: 109 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 49 שקל + 210 כוכבים; ועדי עובדים: 55 שקל לכרטיס

11. שקטק - קצב בתנועה

מופע מולטימדיה המשלב מוסיקה חיה, תנועה, קצב, קטעי וידיאו ואנימציה, הומור ואנרגיה. לכבוד חנוכה, הושם דגש על יצירת הקשרים בין המופע לחג. הקהל יופעל במהלך המופע, וחלק משירי חנוכה יזכו לעיבוד מלא קצב ואנרגיה.

איפה: תיאטרון חולון, הרצליה וקיבוץ כפר בלום

מחיר מלא: 139 שקל

הנחות ומבצעים: ישראכרט: 29 שקל + 280 כוכבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully