וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שנאנס הרבה פעמים - נהנה מזה"

26.11.2007 / 10:42

רן ארז התנצח בישיבה עם נציג האוצר, שאמר כי נאנס לקבל את תכתיבי ההסתדרות. יולי תמיר: זו אמירה אומללה, אבל צריך להמשיך במו"מ

התבטאות בוטה של יו"ר ארגון המורים רן ארז: במהלך פגישה בין הצדדים, אמר למורים הממונה על השכר באוצר, קובי הבר, כי האוצר "נאנס לקבל את התכתיב של יו"ר ההסתדרות עופר עיני ללכת לקראת המורים השובתים": ארז השיב: "מי שאונסים אותו הרבה פעמים גם נהנה מזה".

בגלי צה"ל דווח, כי מנכ"לית משרד החינוך שלומית עמיחי הזעזעה מהדברים ואמרה לו "תמחק את הביטוי הזה מהפרוטוקול מיד. יש מילים שאינן מתאימות לדפוס ההתבטאות שהולם איש חינוך". ארז השיב לה: "זה ביטוי, אל תתפסי אותי במילה, אבל כמו שקורה בחיים, גם נהנתם מזה".

עמיחי ונוכחים אחרים בישיבה סרבו להמשיך הלאה, דרשו שוב שארז יחזור בו, אך הוא שב ואמר, כי "מקובל שיש כאלה שנהנים מאונס, זה קורה".

יו"ר ההסתדרות עופר עיני לא הסכים לפוצץ את הישיבה, ביקש מהצדדים להרגע, אבל הסכים שהמילים שנאמרו לא היו במקום. שרת החינוך יולי תמיר, שנכחה בפגישה, אמרה בגלי צה"ל כי היא מסכימה עם כל מילה שאמר עופר עיני, "מפני שזו אמירה אומללה, מכוערת ולא ראויה, אבל צריך להמשיך במו"מ מפני שמאחורי הדיונים אלה עומדים ילדים שלא הולכים גם הבוקר לבית הספר".

ארז הגיב לדברים ואמר כי "העובדות הן שבמהלך המשא ומתן, ברגע מסויים קובי הבר אמר: 'מספיק, אני לא יכול ללכת לקראתכם יותר, גם ככה עופר עיני אנס אותי ללכת כפי שהלכתי'. הוא זה שהוציא את המילה 'אונס'. אמרתי לו - בטח אתה נהנה מכך. המילה אונס לא יצאה מפני, המילה יצאה מפיו של הבר".

ארז המשיך ואמר כי אחרי שעמיחי העירה לו על דבריו, הוא הסביר לה כי "באונס מפעילים כוח על אדם שלא רצה להסכים". עוד אמר ארז כי "לא היתה לי כל כוונה לומר מה שמנסים להפיל עלי בתקשורת. אם מישהו הבין את זה ככה, אני מתנצל על כך. מי שהעלה את נושא האונס היה הבר ולא אני, אני רק הגבתי לדברים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully