וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: יש לנו רשימה של שוטרים מאוימים

ספי קרופסקי

25.11.2007 / 17:17

דודי כהן אמר במפגש עם חברי ועדת הפנים, כי השוטרים בפרשת השחיתות הם "שוטרים טובים שטעו בשיקול דעת"

"יש לנו רשימה של שוטרים שמאוימים על ידי ארגוני הפשע", כך אמר היום (ראשון) מפכ"ל המשטרה דודי כהן בפגישה שערך עם נציגי ועדת הפנים. עוד אמר כהן על פרשת השוטרים מנהריה, כי "אינני רואה בשוטרים עבריינים, אלא שוטרים טובים שטעו בשיקול דעת".

עוד אמר כהן, כי "אנחנו נדאג למשפחות של אותם שוטרים ונגן עליהם. יש בידינו רשימה של שוטרים מאוימים והללו מקבלים סל אבטחה מקיף".

בשבוע שעבר נחשף כי ארבעה שוטרים, ביניהם קצין, חשודים שהטמינו מטענים בסביבתו של ראש משפחת פשע בנהריה, מיכאל מור. השוטרים נעצרו לפני כחודש, וצו איסור פרסום מלא הוטל על הפרשה עד הגשת כתבי האישום. בפרשה מעורב גם אזרח מהגליל המערבי.

יו"ר ועדת הפנים ח"כ אופיר פז-פינס, שזימן את המפגש הבהול עם המפכ"ל וצמרת המשטרה בעקבות חשיפה הפרשה, אמר כי "עלינו לפעול למיגור תופעת השוטרים המאוימים". לדבריו, "אסור שעברייני צמרת ירגישו כמו ידוענים - עליהם להרגיש כאויבי הציבור".

המפכ"ל דיווח לחברי הוועדה על ירידה של 7.7% בפשיעה המדווחת במהלך השנה האחרונה, כמו גם על הקמתה של יחידה חדשה ומיוחדת ללחימה בפשיעה ברמה הארצית. חלק מחברי הוועדה קראו למפכ"ל להשתמש בכנסת כגורם מקשר לציבור, כדי לשפר את תדמיתה של המשטרה בציבור הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully