וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת הכוננות הועלתה מחשש לפיגועים

יהושע בריינר

25.11.2007 / 19:55

לקראת אנאפוליס תעלה מחר המשטרה את רמת הכוננות ותתפרס בכניסה לערים וריכוזי קהל. צה"ל הגביר את הכוננות בעזה

המשטרה תעלה מחר (שני) את רמת הכוננות בארץ לרמה אחת מתחת לגבוהה ביותר מחשש לפיגועים לקראת ועידת אנאפוליס. הערכות זו תמשך עד ליום שאחרי הוועידה, כשיתפרסמו תוצאותיה. המשטרה תתפרס בכניסות לערים הגדולות ובריכוזי קהל.

היום הוכרזה "התרעה חמה" על שני מחבלים המתכוונים לחדור לירושלים. במהלך היום ערכה המשטרה סריקות באזור, כוחות רבים הוזרמו ומחסום נפרסו בכניסה לבירה. לאחר מספר שעות הוסרה הכוננות.

מערכת הביטחון הגבירה ביממה האחרונה את הכוננות באזור רצועת עזה מחשש להסלמה של המצב הביטחוני מצד ארגוני הטרור. עיקר ההיערכות הצבאית מתרכז בצפון הרצועה, בעיקר ביישובים נתיב העשרה וקיבוץ ארז הסמוכים לגדר.

צה"ל תגבר את כוחותיו באזור בסיוע של חיילי חטיבת גולני ושיריון. במערכת הביטחון חוששים מהסלמה בירי הקסאמים ומחדירה לאחד מהיישובים בעוטף עזה. לדברי גורם ביטחוני, בשבוע האחרון התגברו הידיעות המודיעיניות לפיהן ארגוני הטרור מנסים להגיע לאחד היישובים בעזרת מנהרות.

ביום חמישי האחרון התקבלה בצה"ל ובמערכת הביטחון התרעה ממוקדת למנהרה הנחפרת מתחת ליישוב נתיב העשרה, הסמוך לצפון הרצועה. בסופו של דבר הורדה הכוננות ביישוב לאחר שמנהרה שכזו לא נמצאה.

"יש מספר התרעות לכך שחמאס ינסה לטרפד את הוועידה ובעקבות כך העלינו את רמת הכוננות באיזור", אמר גורם ביטחוני לוואלה! חדשות, "צה"ל ממשיך בפעולות למניעת חדירות וירי הקאסמים לעבר ישראל במטרה לשמור על חיי השגרה של התושבים המקומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully