וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלישה הגדולה

25.11.2007 / 14:49

בפיפ"א מודאגים מכמות הברזילאים המתאזרחים, ההולכת וגוברת באירופה. בלאטר: "אם לא נטפל, תהיה בעיה במונדיאלים בעתיד"

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, התייחס היום (ראשון), לגבי נושא השתלטות אפשרית, של השחקנים הברזילאים על הנבחרות הלאומיות באירופה. "אם אנחנו לא נטפל ב"פולשים" מברזיל, עשויות להיות לנו בעיות במונדיאל 2014 ו-2018", אמר הנשיא. דבריו של בלאטר הגיעו בתגובה לנוהל שמיושם בשנים האחרונות, לפיו מדינות רבות באירופה מאזרחות שחקנים ברזילאים המשחקים בליגות שלהם, ומרכיבות אותם במשחקי הנבחרת.

קוסטה ריקה, בלגיה, יפן, מקסיקו, פורטוגל וספרד, הן רק חלק מרשימה ארוכה של מדינות אשר הפכו ברזילאים לחלק מהנבחרת. אך עתה, אומר בלאטר, מדינות קטנות יותר כמו קרואטיה, מקדוניה, טוגו ואחרות, מביאות ברזילאים מתוך מטרה מוכוונת לחזק את הנבחרות שלהם לקראת טורנירים גדולים. "מתוך 32 נבחרות, יהיה ייצוג להרבה לאומים, אבל יכולות להיות נבחרות מלאות בברזילאים", אמר בלאטר.

"אם לא נעצור את תהליך האיזרוח, אנחנו הולכים להיות בבעיה. יש 60 מיליון כדורגלנים ברזילאים, ורק 11 מקומות פנויים בהרכב של הנבחרת שלהם". דבריו של בלאטר מגיעים בהמשך להחלטה של פיפ"א בשנת 2004, אז מנעה מקטאר לשלם לברזילאי, אאילטון בכדי שזה ישחק בשורותיה. פיפ"א גינתה ניסיונות שכאלה בטענה שהשחקן בכלל שיחק בליגה הגרמנית, ולא בליגה הקטארית המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully