וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואן גנדי: "רק רצינו להמשיך לנצח"

25.11.2007 / 11:02

סטן ואן גנדי לאחר משחק הניצחון 99:120, על קבוצתו הקודמת, ההיט. קניון מרטין שוב נפצע, רודמן שוב נתבע, ואייזיה יכול ללכת לאכול

מלבד המשחקים שהיו הלילה (שבת), היו מספר חדשות בליגה הטובה בעולם. בדנבר למשל, מאוכזבים, אבל לא יכולים להיות מופתעים: הפוורוורד המצויין שלהם, קניון מרטין, נטש את המשחק לקראת סיום המחצית הראשונה בגלל מתיחה בברכו הימנית. כזכור, למרטין היסטוריה ארוכה של פציעות, בגלל ניתוחים בשתי ברכיו, שגרמו לו להחמיץ 106 משחקים במהלך שתי העונות האחרונות.

ואם כבר בפצועים עסקינן, חורחה גרבאחוסה, שנפצע במהלך במהלך העונה שעברה במשחק נגד בוסטון בו עלה לחסום את אל ג'פרסון, צפוי להחמיץ את המשך העונה. מקורות בספרד מדווחים היום כי גרבאחוסה אמור לעבור ניתוח בקרסולו השמאלי, וייעדר למספר חודשים. בראיין קולאנג'לו, הג'נרל מנג'ר של טורונטו ביטל את הדברים הלילה. "סידרנו לחורחה לעבור בדיקות רפואיות השבוע", אמר קולאנג'לו, "ואנחנו עוד לא יודעים לכמה זמן הוא ייעדר".

הידיעה המפתיעה של השבוע מגיעה מלאס וגאס, שם תובעת אישה את כוכב העבר, דניס רודמן, בטענה שהתחכך בגופה, וטפח על עכוזה בשעה שביקר ב'הארד רוק קפה' בעיר. האישה, שרה רובינסון, היא לא הראשונה שתובעת את רודמן, ומצטרפת לרשימה של ארבע נשים אחרות, שטענו כי השחקן הטריד אותן בזמן כזה או אחר. הידיעה על התביעה מגיעה בזמן שרודמן עצמו הצהיר כי הוא מעוניין לאמן בליגת ה-WNBA, ובוודאי לא תתרום לסיכויו למצוא קבוצה.

נקמה ב-21 הפרש

אורלנדו אירחה הלילה את הדרבי של פלורידה (99:120 לאורלנדו), אבל הרבה יותר חשוב מזה היה מאבקו של סטן ואן גנדי בקבוצתו הקודמת ובאיש שנישל אותו מתפקידו, פט ריילי. "רק רצינו להמשיך לנצח", אמר ואן גנדי בסיום. "אמרתי כל הזמן שאם שמים יותר חשיבות על משחק אחד, זה לא הולך לצאת טוב, כי זאת עונה של 82 משחקים". אבל לא צריך למהר להאמין לואן גנדי, שנפגע מאוד מהפרידה מעבודתו במיאמי. אורלנדו דרסה את ההיט ולא הורידה את הרגל מהגז לרגע.

"הוא עשה עבודה מצויינת", אמר האיש שחתם לואן גנדי על הצ'קים, פט ריילי. "מנקודת מבט התקפית, רק הרווחנו ממה שהוא הביא לשולחן בעבור הקבוצה שלנו", אמר המאמן. הידו טורקוגולו הוליך את קלעי המג'יק עם 27, והיה מאוד מרוצה מהצורה בה שיחקו: "יש לנו מיס מאץ' נגד כל קבוצה שאנחנו משחקים נגדה", אמר הטורקי שנהנה מההתמקדות של מיאמי בדוייט הווארד. "אולי הלילה היה שונה כי שאקיל לא רגיל לרוץ, ודווייט רץ יותר מהר מכולנו, אז צריך לנצל את זה". מהעבר השני, דויין וייד מתחיל לחזור לכושר, והלילה הוא רשם 32 נקודות. "רואים שאני מכיר את המשחק שלו", אמר ואן גנדי בסיום על שחקנו לשעבר, אותו אימן בשנת הרוקי שלו. "הצלחנו להגביל אותו לשיא העונתי שלו".

אייזיה והניקס אכלו את שיקגו

"בניו יורק, או שאתה מת או שאתה חי. אתה מפסיד משחק ואתה מת, או שאתה מנצח משחק ואתה זוכה לשרוד". כך אמר, במה שנשמע כמו שיר של פרנק סינטרה, המאמן והג'נרל מנג'ר של הניקס, אייזיה תומאס, לאחר שקבוצתו גברה במפגש תחתית על הבולס בגארדן, 78:85. "יש או אהבה או שנאה, והערב אנחנו אהובים. סוף סוף נוכל להראות את הפרצוף שלנו בעיר וללכת לאכול ארוחת ערב".

שחקן שלא בטוח שעדיין יכול להראות את פניו בעיר, הוא סטפון מארבורי, שספג שריקות בוז צורמות כשעלה לשחק. מארבורי החזיר ב-19 נקודות, אבל היה נסער. "אני מעדיף לשמור את הדברים שלי לעצמי", אמר מארבורי בסיום המשחק. "אני יודע מה קרה ואני לא יכול להתרכז בזה. כל מה שאני יכול לעשות זה להמשיך הלאה". מאמן הבולס, סקוט סקיילס, שמתחיל בעצמו להבין איך מרגיש אייזיה תומאס, אמר לאחר עוד הפסד של קבוצתו: "יש לי אמון מלא בשחקנים ובצוות שלי. איכשהו אנחנו צריכים למצוא דרך להתחיל לקלוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מייק בראון מתחיל להתרגל

20 אלף צופים היו הלילה באולם בקליבלנד, ונראה שאף אחד מהם לא הצטער על התוכניות שלו לאותו ערב. הם לא רק ראו את המלך שלהם, לברון ג'יימס רושם טריפל דאבל מרשים של 37 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, אלא גם משחק מצויין שהגיע עד לשניות האחרונות. "הוא מדהים", אמר מאמנו של לברון, מייק בראון. "הוא עושה משהו כמו טריפל דאבל בכזאת קלות. אני צריך להזכיר לעצמי שלא לקחת את זה כמובן מאליו". לברון קלע את שש הנקודות האחרונות שלו בדקה האחרונה, כולל סל גדול מעל קרלוס דלפינו, שהעלה את קליבלנד ליתרון 4.

"אין שום דבר שלא אהבתי במשחק שלו הערב", אמר בראון. "הוא פשוט היה מדהים". ומה היה למלך להגיד? "זה לא פשוט כפי שזה נראה", אמר לברון. "הייתי חייב לעשות את מה שהכי טוב לקבוצה". ג'ייסון קפונו הראה בשביל מה הביאו אותו לקנדה כשקלע שלשה גדולה כדי להוריד את זה לנקודה, 5 שניות לסיום, אבל הקאבס קלעו מהעונשין וסגרו את המשחק. תצוגת הענק של ג'יימס העיבה על ערב גדול של כוכב אחר, כריס בוש של הראפטורס, שהתפוצץ עם 41 נקודות. "אני פשוט מנסה להיות אגרסיבי", אמר בוש, שללא ספק עשה זאת הלילה, אלא שהפעם זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully