וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדיונים באנאפוליס - לפי מצע העבודה"

ספי קרופסקי

23.11.2007 / 12:43

אהוד ברק נפגש עם חברי מפלגה מהפריפריה אחרי שנמתחה עליו ביקורת שהוא שומר על ערפול. "הנסיעה לאנאפוליס היא למען ילדינו"

בכנס שנערך היום (שישי) בבית מפלגת העבודה בתל אביב, אמר שר הביטחון אהוד ברק, כי הנושאים שהצוות הישראלי עומד לדון בהם בפסגה הם לפי המצע והמתווה של מפלגה העבודה. הוא הצהיר, כי "אנחנו נוסעים לאנאפוליס למען ילדינו".

מטרת הכנס, שיזם ברק עצמו, היא לעדכן חברי מפלגה מהפריפריה בדרכה הצפויה של המפלגה ערב הוועידה באנאפוליס. על ברק נמתחה ביקורת מצד חלק גדול מהפעילים בטענה שהוא אינו נמצא בקשר עמם, וכי הוא שומר על ערפול בדבר המצע המדיני והתכניות הפוליטיות שהוא מתווה למפלגה. ברק פתח את הכנס בהסבר כי הוא הגיע היום כדי "לשמוע ולא להשמיע".

שר התשתיות בנימין בן אליעזר דיבר גם הוא במהלך המפגש, וחזר על דבריו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, כי "הוועידה באנאפוליס היא מהלך מתניע למו"מ". לדבריו, "לאחר 40 שנות כיבוש, צריכה להישאל השאלה 'מה השגנו?'", והסביר כי "כל מה שקיבלנו זה ארגונים כגון חמאס". לפיכך, "צריך לעשות כל מאמץ כדי להגיע לפתרון עם הפלסטינים". בן אליעזר טען כי במידה שישראל לא תגיע להסכם, המתיחות עם הרשות הפלסטינית רק תחמיר.

בתוך כך, אמש נפגש עו"ד משה שחל, האחראי על תכנון הרפורמות החדשות במפלגה, עם היו"ר לשעבר עמיר פרץ. לפי גורמים במפלגה, פרץ ביקר את הרפורמות שברק מוביל. בין השאר, ברק מתכנן לכתוב חוקה חדשה למפלגה ולשנות את שיטת הבחירות הפנימיות, לשיטה שבה תהיה ליו"ר הסמכות לשריין מקומות קבועים לרשימת המפלגה לבחירות. עם זאת, גורמים במפלגה שללו חזרה אפשרית לשיטת הוועדה המסדרת בבחירות הפנימיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully