וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת היום: מי מאמין במשטרת ישראל?

22.11.2007 / 17:54

האם בעקבות הפרשה שנחשפה, לפיה שוטרים נאשמים בניסיון לפגוע במשפחת פשע, נותרה לכם סיבה לחייג 100? הדעה שלכם, גם בווידאו

היום הוגשו כתבי אישום נגד ארבעה שוטרים הנאשמים בכך שהניחו מטעני חבלה כדי לפגוע בראש משפחת פשע וסובביו. הסיפור עורר תחושות קשות בקרב צמרת המשטרה והציבור, והעלה לתודעה פרשות שערערו את אמון הציבור במשטרה.

על קצה המזלג ניתן למנות את דו"ח ועדת זיילר שהצביע על קשרים פסולים בין שוטרים לבין עבריינים בפרשת חקירת האחים פריניאן, את אי מינויו של יעקב גנות למפכ"ל בשל הערה שנזקפה לחובתו בפסק דין לאחר שזוכה מאשמת הפרת אמונים ולקיחת שוחד, את החשדות נגד מי שהיה מפקד המחוז הצפוני יעקב בורובסקי והרשימה ארוכה.

לצד חשדות פליליים נגד בכיריה, ניתן לציין לחובתה של המשטרה התנהלות לא תקינה בפרשות שונות, מהומות אירועי אוקטובר שגרמו למותם של אזרחים, את ההתנהלות במשחק האליפות של בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי בעיר, את ההתפרעויות בפקיעין לפני כחודש וכהנה וכהנה עדויות למנהל בלתי תקין.

האם בעקבות הפרשה שהתפרסמה היום, ולאור ההיסטוריה של התנהלות המשטרה ובכיריה בשנים האחרונות, נותר לכם אמון כלשהו במשטרה? האם בעת מצוקה, אתם סומכים על הארגון, שורותיו ומנהיגיו שיסייעו לכם? או שמא מדובר ביחידים המסכנים את חייהם עבור הציבור ויש להקיא מהשורות את התפוחים הרקובים ולהיות גאים במשטרה? הדעה שלכם, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully