וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירוקרטיה הבריטית: מידע רגיש אבד בדואר

21.11.2007 / 23:47

2 דיסקים שהכילו פרטים אישיים על 25 מיליון בריטים אבדו בדואר וקיים חשש שהגיעו לגורמים פליליים. הממשלה הבריטית: מתנצלים

בריטניה כמרקחה: שני דיסקים שהכילו פרטים אישיים אודות כ-25 מיליון מאזרחי הממלכה אבדו. הדיסקים כללו מידע על כל המשפחות בבריטניה עם ילדים מתחת לגיל 16: שם, כתובת, מספר ביטוח לאומי ומספר חשבון בנק. החשש הגדול כי הדיסקים עם המידע יקר הערך הגיעו לגורמים פליליים שיתמשו בהם למטרותיהם המפוקפקות.

הפרשה המביכה חשפה את הבירוקרטיה הבריטית בשיא טיפשותה: מתברר כי הדיסקים נשלחו בדואר שאינו רשום ממשרד ממשלתי אחד לאחר. הדבר היותר מדהים הוא כי החקירה על היעלמותם החלה רק שלושה שבועות לאחר שהם לא הגיעו ליעדם.

במהלך היומיים האחרונים עסקו השרים הבכירים בממשלת הוד מלכותה בעיקר בהתנצלויות על הטעות המצערת שעוררה את קצפם של תושבי הממלכה. ראש הממשלה [[גורדון בראון]] התנצל היום בפרלמנט והבטיח כי ינקוט בכל האמצעים כדי להגן על פרטיותם של הבריטים. שר האוצר [[אליסטר דרלינג]] קרא בדיון לציבור הבריטי לנהוג בזהירות ולעקוב אחר הפעולות בחשבון הבנק שלהם.

ברשויות הבריטיות אומרים כי המידע שבדיסקים לא היה מוצפן , אולם היה מוגן בסיסמא. ב-BBC דווח, כי הנציב לענייני מידע בבריטניה כינה את האירוע "מזעזע". לדבריו "הדבר פוגע באמון של התושבים הבריטים בממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully