וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההנהגה הפלסטינית חלשה"

ספי קרופסקי

22.11.2007 / 0:04

רה"מ סייג את דבריו ואמר כי בפעם הראשונה יש ממשלה פלסטינית שמחויבת להילחם בטרור. לדבריו, "לא נחתום על הסכמים במטה קסם"

"ההנהגה הפלסטינית חלשה בהרבה מובנים. אין לה את העוצמה והיכולת לכפות את מרותה על יהודה ושומרון וודאי לא על עזה, ואין בידיה את הכלים לעשות כל מה שאנחנו חושבים שהנהגה כזו צריכה לעשות". כך אמר אמש (רביעי) ראש הממשלה אהוד אולמרט בפגישה עם מצעירי מפלגת "קדימה" בביתו בירושלים.

עם זאת אמר ראש הממשלה, כי "בפעם הראשונה יש ממשלה פלסטינית שאומרת בפומבי: איננו רוצים להילחם בישראל, אנחנו נגד טרור, אנחנו בעד שלום". בהתייחסו לפסגה הקרבה באנאפוליס אמר אולמרט, כי "אני לא אדם תמים". לדבריו, "לא השליתי אף אחד ולא אמרתי שאני נוסע לאנאפוליס וכבמטה קסם נחתום על הסכמים". אולמרט הוסיף כי "אם לא נפעל, האפשרות שהמצב ידרדר וחמאס יתגבר ונאלץ להתמודד עמו ביהודה ושומרון היא לאין ערוך יותר גדולה מהסיכונים בתהליך".

לגבי ההערכות הספקניות בקשר להצלחתה של הפסגה, אמר ראש הממשלה כי "אני שומע פרשנים ומומחים שאומרים שאם יהיה כישלון באנאפוליס, זה יהיה לא טוב. אני מסכים שאם אנאפוליס לא תצליח להתניע תהליך משמעותי, ללא ספק זה לא יהיה טוב. אבל נשאלת השאלה: מה יהיה אם לא נעשה כלום?"

בתוך כך, התייחס ראש הממשלה למורים השובתים זה יותר מחודש, והעריך כי עד לסוף השבוע יושגו ההבנות והשביתה תסתיים. לדבריו, "אם אנחנו לא נתמודד עם מצוקת ההוראה במדינה, המחיר שנשלם הוא מחיר נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully