וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים: שיא ברווח השוטף - 826 מיליון שקל

עומר רבין

21.11.2007 / 16:31

בנק הפועלים סוגר את הרבעון השלישי ברווח נקי של 823 מיליון שקלים - עלייה של 7.2% מאשתקד. מניית הבנק נסחרת כעת בירידה של 1.9%

הבנק הגדול פרסם היום את דו"חותיו הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2007 המציג תוצאות שיא ברווח השוטף לרבעון, שעמד בתקופה המדוברת על 826 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ב823 מיליון - עלייה של 7.2% מהתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי מפעולות רגילות ברבעון הסתכם ב-826 מיליון שקלים, לעומת 576 מיליון בשנה שעברה - גידול של 43.4%. עם זאת, בחישוב כל שלושת הרבעונים גם יחד קטן הרווח הנקי של הקבוצה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ועמד ב2007 על 2.46 מיליארד שקלים לעומת 2.61 מליארד בשנה שקדמה לה. בבנק תולים את הקיטון ברווח הנקי בגידול שחל בהוצאות התפעוליות, בגידול בהפרשה למיסים ובקיטון ברווח הנקי מפעולות בלתי-רגילות.

משבר הסאבפריים עושה עליה

בהתאם להוראות המפקח, חשפו ב"פועלים" הבוקר גם את מידת ההשפעה של משבר הסאבפריים בשוק האמריקאי על תוצאותיו הכספיות של הבנק: מהנתונים שהציגו הבוקר עולה כי "הפועלים" הפסיד 329 מיליון שקלים כתוצאה מירידת ערכן של אגרות החוב האמריקאיות שברשותו, אשר מגובות במשכנתאות בארה"ב.
בכך, הודו הבוקר בפועלים, מחק הבנק 58 מיליון מהונו העצמי - והצטרף לשורה ארוכה של בנקים ומוסדות ברחבי העולם שנפגעו מהמשבר המתמשך בשוק האמריקאי.

מניית הבנק, על אף התוצאות, רשמה ירידות שערים חדות במהלך יום המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully