וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת נערך לניידות

ערן גבאי

21.11.2007 / 9:12

המשרד יפעיל ב-2 בדצמבר חדר מצב שיעקוב מקרוב אחר ביצוע ניידות המספרים

לא רק חברות התקשורת נמצאות בגיוס מלא של כוח האדם שלהן לקראת ניידות המספרים, גם משרד התקשורת מתכוון לגייס את כוחותיו לקראת ה-2 בדצמבר. נודע כי המשרד יפעיל בבוקרו של ה-2 בדצמבר חדר מצב שיעקוב וישלוט אחר כל פעילות התקשורת בישראל עם כניסת ניידות המספרים לתוקף.

המשרד יעקוב מקרוב אחר מספר הכישלונות ביצירת שיחה, אם יהיו כאלה, ויבחן את מידת עמידת חברות התקשורת בתנאי תוכנית ניידות המספרים. בעיקר דברים אמורים לגבי היכולת לנתב שיחות בהצלחה, וכן לגבי זמני המעבר של מנויים ממפעיל אחד לשני, שאמורים שלא לעלות על 3 שעות בלבד, תוך הבטחה שהמנוי יספוג חצי שעה בלבד של ניתוק מיכולת לקבל ולהוציא שיחות.

משרד התקשורת לא מתכוון להשתמש בשוט הקנסות הכבדים כבר בימים הראשונים של ניידות המספרים, אלא ללוות את התהליך לאורך תקופה עד אשר ידע לבחון אם אחד ממפעילי התקשורת חורג משמעותית מהתחייבויותיו לקיום ניידות המספרים כתקנה.

אחרי הפגישה אמש אצל שר התקשורת שבה נקבע סופית כי תוכנית ניידות המספרים לא תידחה ותיכנס לתוקפה בתאריך המיועד, ה-2 בדצמבר, מרגישים במשרד התקשורת אופטימיות רבה באשר למוכנות חברות התקשורת ליישום התוכנית. למשרד ולשר עומדות כעת סנקציות חזקות בהרבה, אותן הוא יוכל להפעיל נגד החברות אם יחרגו משמעותית מהתחייבויותיהן, בדמות קנסות כספיים גבוהים שיכולים להגיע עד כדי כ-12 מיליון שקל.

במשרד התקשורת מאמינים כי המספר הוא החסם המרכזי שבגינו לקוחות אינם עוברים בקלות מחברה לחברה, ועל כן מקווים שניידות המספרים תרחיב את התחרות בענף הטלפוניה הסלולרית והנייחת ותוזיל את המחירים. במשרד המעודדים מאוד מהמבצעים המתקיימים בשוק עוד בטרם נכנסה לתוקפה התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully