וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט יכול פשוט לירות ביהודים"

ספי קרופסקי

21.11.2007 / 10:12

לדברי פייגלין, כך יוכל רה"מ ”לחסוך את כל הבירוקרטיה”. גם בליכוד גינו את החלטת אולמרט לספק 25 שיריוניות לרשות הפלסטינית

תגובות סוערות בימין להחלטתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט לספק 25 שיריוניות ותחמושת לכוחות הביטחון הפלסטינים.
יו"ר תנועת "מנהיגות יהודית" וחבר הליכוד משה פייגלין אמר היום (רביעי), כי "אולמרט יכול פשוט לירות בכמה יהודים בכל יום, ולחסוך את כל הבירוקרטיה הזו".

מסיעת הליכוד נמסר הבוקר (רביעי) כי "נמשכת ההדרדרות המוסרית של אולמרט-ברק-לבני, שתוביל רק להמשך ההידרדרות הביטחונית". עוד נאמר בהודעת הסיעה, כי "פחות מיומיים לאחר שאישרה שוב שחרור מאות מחבלים פלסטינים, ממשיכה הממשלה במתן ויתורים ללא תמורה לפלסטינים ובחזרה על טעויות העבר".

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר בראיון לגלי צה"ל, כי "הוויתורים החד צדדים שלנו לא מחזקים את הביטחון אלא מסכנים את אזרחי ישראל ואת חיילי צה"ל". לדבריו, "אנחנו יום אחד נראה את אנשי חמאס על השריוניות האלו יורים על חיילי צה"ל. מה שיש פה זה תהליך וירטואלי עם שותף וירטואלי שבו ישראל מוותרת על כל עמדותיה צעד אחר צעד במפולת של וויתורים".

"אולמרט משמן את גלגלי הטרור"

יו"ר המפד"ל ח"כ זבולון אורלב אמר בתגובה להחלטה כי "אולמרט משמן את גלגלי הטרור במו ידיו ומוכר את ביטחון אזרחי המדינה בנזיד עדשים. המשוריינים האלו יופנו כלפי אזרחי ישראל, והעובדה שאולמרט מצפצץ על אזהרות מערכת הביטחון היא הפקרות מוחלטת". אורלב ביקר גם את שותפיו של אולמרט בממשלה, ואמר כי "שתיקת הכבשים של ישראל ביתנו וש"ס לא תאפשר להם לומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'".

ראש הממשלה החליט לאשר אמש אספקתן של 25 שיריוניות לכוחות הביטחון הפלסטינים ותחמושת. השריוניות, שיגיעו בקרוב לרשות הפלסטינית מרוסיה, אמורות להתפרס בשכם. החלטתו של אולמרט התקבלה בניגוד לעמדת מערכת הביטחון.

זו המחווה השנייה שראש הממשלה מספק השבוע ליו"ר הרשות אבו מאזן לקראת ועידת אנאפוליס בשבוע הבא. מוקדם יותר השבוע הוחלט בישיבת הממשלה לשחרר 441 אסירים פלסטינים, רובם פעילי פתח ללא דם על הידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully