וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחוות הממשלה לפלסטינים גרמו לפיגוע"

ספי קרופסקי

20.11.2007 / 10:26

בימין מאשימים את רה"מ באחריות לפיגוע אמש, בו נהרג עידו זולדן. בשמאל קראו להמשיך לנהל דיאלוג עם הפלסטינים המתונים

תגובות במערכת הפוליטית לפיגוע אמש (שני) ליד ההתנחלות קדומים, בו נהרג עידו זולדן, תושב שבי שומרון. ח"כ רובי רבלין (הליכוד) תקף הבוקר את מדיניות הממשלה."ראש הממשלה שוגה באשליות בצאתו לוועידת אנאפוליס בשעת מערכה קשה", אמר. "המחוות של ראש הממשלה הן הגורמות לפיגועים כאלה".

ח"כ אורי אריאל (איחוד לאומי-מפד"ל) אמר כי "הרצח הוא אות מבשר רעה מהצפוי לכולנו משחרור מאות המחבלים, אותו אישרה הממשלה". לדבריו, "הרצח ממחיש עד כמה מחוות לפלסטינים הן צעד מופקר וחסר אחריות".

בקול ישראל דווח, כי גם מטה "חומש תחילה", שזולדן היה אחד הפעילים המרכזיים בו, מאשים את הממשלה באחריות לפיגוע. "שחרור מחבלים ומסירת נשק לידיהם הכשיר את הקרקע לפיגוע", נכתב בהודעת המטה.

לעומתם, קרא ח"כ חיים אורון (מרצ-יח"ד) להמשיך בדיאלוג עם הפלסטינים. "לא פעם קרה שהמאבק עם הפלסטינים התגלגל לטרור כלפינו, אך יש להמשיך ולקיים דיאלוג עם הפלסטינים המתונים".

זולדן נהג אמש ברכבו בין ההתנחלויות קדומים וקרני שומרון, כשאש נפתחה לעברו מרכב חולף סמוך לכפר אל-פונדוק. צוות מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותו. הוא יובא למנוחות היום ב-13:00 בצהרים בבית העלמין בקדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully