וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד החשודים בזריקת החזיז במלחה

יוסי מלאך וניר ראובן נאשמים בין היתר בגרימת חבלה בנסיבות חמורות והעלמת ראיות. הוארך מעצרם של שישה חשודים בניסיון לפיצוץ המשחק בנוקיה

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט בירושלים, כנגד שני החשודים העיקריים בזריקת החזיז במלחה, יוסי מלאך וניר ראובן, במשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון. החזיז הביא לפציעתו של המאבטח יואב גליצנשטיין, שאיבד בעקבות כך שתי אצבעות בידו.

כתב האישום מונה מספר סעיפים, ובהם נשיאת נשק, גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שיבוש הליכי משפט, השמדת ראיות, איומים, הדחה בחקירה ונהיגה ללא רישיון.

מלאך הודה בשבוע שעבר בזריקת החזיז, אולם חזר בו מהודאתו. המשטרה ביקשה לעצור אותו ואת ראובן עד תום ההליכים, והם יישארו במעצר עד ה-28 לנובמבר. פרקליטו של ראובן, עו"ד רובי שרעבי, אמר לוואלה! ספורט: "המשטרה ביקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים, שבדרך כלל אורכים ימים רבים, אולם הצלחנו לקצר את זמן ההמתנה לתשעה ימים, כששכנענו את הפרקליטות לקבלת תזכיר מעצר דחוף".

עו"ד שרעבי הגיב לכתב האישום של הפרקליטות: "זוהי עדות לכך שהפרקליטות יצאה מכל פרופורציה וניפחה את המקרה. סעיף האיום על עיתונאים הוא מגוחך. כתב האישום הוא פועל יוצא של הלחץ הציבורי והכיסוי המוגזם. אנו נתייחס לעניין הזה בהמשך".

ובתוך כך, שוחרר היום המאבטח, יואב גליצנשטיין, מבית החולים, כשבוע לאחר אישפוזו.

"זו אחזקת נפצים שיש לכל ילד בבית"

במקביל לכתב האישום נגד מלאך וראובן, הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעצרם של שישה משבעה חשודים שהובאו לדיון בפרשת ניסיון פיצוץ המשחק ביד אליהו ביום ראשון. עו"ד אורי בן נתן, שמייצג שניים מהחשודים, הביא לשחרורו של אחד מהם. אחיו יישאר, לעומת זאת, במעצר עד יום שישי, לאחר שהודה כי קנה את האמל"ח שנמצא בביתו. השניים נעצרו לאחר שהתקבלה שיחה בביתם ממקום מעצרו של יוסי מלאך.

עו"ד בן-נתן הסביר: "לעניות דעתי, החשודים שנעצרו כרגע ישוחררו ממעצר. אני לא רואה שהמשטרה תבסס תכנון מוקדם, או קשירת קשר כפי שהיא מכנה זאת, לפוצץ את המשחק בהיכל נוקיה, ומעבר לכך אין כאן קשר לעבירה פלילית. מדובר באחזקת נפצים כמו שיש לכל ילד בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully