וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ננעלת על מודריץ'

18.11.2007 / 15:57

קבוצתו של גרנט שוקלת להחתים את הקרואטי. גורם בדינאמו זאגרב: "אברמוביץ' מוכן לשלם על כל קילו של מודריץ'". ברוס מתקרב לוויגאן

הטענה כלפי לוקה מודריץ', קשרה הצעיר של דינמו זאגרב, תמיד היתה שהוא רזה מדי. אולם עתה נראה שהקרואטי עשוי למצוא את עצמו בליגה האנגלית הפיזית והמאתגרת. ה'גרדיאן' הבריטי מפרסם היום כי סגן יושב הראש של זאגרב, זדרבקו מאמיץ', ביקר השבוע בביתו של רומן אברמוביץ', והשניים שוחחו בעניין העברתו של מודריץ' לצ'לסי בקיץ הקרוב. אחד מראשי הקבוצה הקרואטית אמר בתגובה: "אברמוביץ' מוכן לשלם על כל קילו שיש למודריץ' בגוף".

הקשר בן ה-22, התייחס לנושא הגודל, ואמר כי הוא אינו פוחד מהאפשרות של משחק באנגליה. "אם אתה יכול לשחק בבוסניה, אתה יכול לשחק בכל מקום". לפי מקורות בבריטניה, צ'לסי הגישה הצעה של 15 מיליון פאונד בעבור הפליימייקר הצנום, סכום לא קטן שיכול להאכיל לא מעט פיות בזאגרב בשנים הקרובות.

ברוס מתקרב לוויגאן

סטיב ברוס מתקרב למשרת מנג'ר וויגאן. שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ומנג'ר ברמינגהאם בהווה קרוב להחליף קבוצה ולעבור ל'לאטיקס', שנפרדו לאחר ההפסד לצ'לסי מכריס האצ'ינגס. "זה נראה כאילו יש לנו חוזה סגור עימו, אבל שום דבר עדיין לא נחתם", כך אמר יו"ר וויגאן, דייב ווילן.

אם ברוס אכן יעבור לוויגאן, הרי שזו תצטרך לפצות את קבוצתו לשעבר בכשלושה מיליון פאונד. ברוס כבר עבר קדנציה אחת בוויגאן, זה היה בשנת 2001 לתקופה קצרה. מאז מאמן ברוס את ברמינגהאם, תקופה של כשש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully