וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגודה למען הבזבוז

יהושע בריינר

18.11.2007 / 15:20

אחרי שהשקיעה עשרות אלפי שקלים במיתוגה מחדש, החליטו באגודה למען החייל לחזור ללוגו הישן. הסיבה: סמל צה"ל לא מופיע בלוגו החדש.

כנראה שסמל זה לא רק דרגה בצה"ל, אלא גם אמצעי לבזבוז כמה שקלים טובים. אחרי שהשקיעו במשך שלוש השנים האחרונות עשרות אלפי שקלים במיתוג מחדש, החליטו באגודה למען החייל (אל"ח) שהסמל האגודה החדש שנבחר רק לפני 3 שנים כבר לא מספיק טוב והחליטו לשחררו למילואים. אז מה עושים? מחזירים בצו שמונה את הסמל הישן. כבר בשבוע הראשון בתפקידו החדש החליט יו"ר האגודה הנכנס, תא"ל במיל' אביגדור קהלני לחזור לסמל הישן מכיוון שסמל צה"ל לא נמצא בלוגו החדש. יש לציין כי על פי חוק חל איסור להשתמש בסמל צה"ל בסמלי חברות, אולם רק לאגודה למען החייל יש היתר להשתמש בה לצרכיה.

הסמל היוצא, המורכב מ- 2 לבבות, נבחר בעקבות תחרות ארצית שערכה האגודה למען החייל לבחירת לוגו חדש. אז אמרו באגודה כי הסמל החדש מסמל התחדשות. את התחרות יזם יו"ר האגודה היוצא האלוף במיל' יצחק איתן, ומרגע שנבחר הוחלפו כל שלטי האגודה ודפי החברה בחדשים בצירוף הסמל החדש. "עד שצה"ל מסכים למישהו להשתמש בסמל שלו, שידוע כפותח את הכיסים של הנדבנים היהודים מכל רחבי העולם, כנראה שבאגודה למען החייל החליטו שסמל הצבא הוא לא מספיק חשוב", אומר קצין בכיר בצה"ל.

לדברי קהלני, אסור היה להיפרד מהסמל הישן. "זה כמו שהבן שלך ייסע לארה"ב וישנה את השם משפחה שלו", הוא אומר לוואלה! חדשות, "אסור היה לשים את סמל צה"ל בצד ולעלות עם לוגו חדש. אני לא משנה על מנת שיגידו שיש בעל בית חדש, אלא רק חיברתי את האגודה חזרה לצה"ל וזה חייב להיות גם בלוגו שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully