וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חדד חוזר, נמני עוד לא

18.11.2007 / 12:09

הקשר היהודי צרפתי ישוב לארץ, לאחר חופשה של שלושה ימים. יוסי שבחון נטש את האימון בגלל רגישות במפשעה. נמני ערך אימון ריצה

במכבי תל אביב עדיין מתאוששים מזכרונות הדרבי הכואבים במחזור האחרון, בו הפסידו להפועל, 0:1. למרות ההפסד, בקבוצה ממשיכים להעניק גיבוי למאמן, ניר לוין, אך ברור שהפסד ביתי במחזור הקרוב, מול מכבי הרצליה, יערער מאוד את מעמדו בקבוצה. שחקני מכבי תל אביב חזרו הבוקר להתאמן, לאחר שזכו ליומיים של חופש. מאימון הבוקר נעדרו רביד גזל ויובל שפונגין שעדיין משתייכים לסגל הנבחרת, וכמו כן שחקני הנבחרת הצעירה, שירן ייני ליאור ז'אן ואורי שטרית.

רודי חדד, שקיבל חופשה מקבוצתו למשך שלושה ימים, צפוי לשוב היום מצרפת, ולחזור מחר לאימונים. הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, ערך אימון ריצה בלבד וכרגע לא ברור מה יהיה מצבו. לפי שעה נמני לא צפוי לשחק מול מכבי הרצליה. ז'וזה רמאליו, לעומת זאת חזר להתאמן, וצפוי לפתוח. יניב עזרן, שסובל ממתיחה קלה בשריר, לא התאמן, וערך אימון ריצה חלקי. בקבוצה מרוצים מאוד מחזרתו לאימונים של הקשר משה מישאלוף, שהציג יכולת טובה באימונים ואף צפוי לשחק בשבת מול מכבי הרצליה.

החלוץ הצעיר, עומר פרץ, עבר מספר טיפולים רפואיים ואף הוא לא התאמן וערך אימוני ריצה עם מאמן הכושר של הקבוצה. יוסי שבחון נטש את האימון בגלל כאבים במפשעה, ודן רומן, שמחלים מניתוח בברכו, עבר טיפולים אצל הצוות הרפואי בקרית שלום ולא התאמן היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully