וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - האקשן חוזר

יאיר טריבלסקי

18.11.2007 / 11:37

דרמות במערכות היחסים וסכנת תאונות, אבל גם אנרגיה מחודשת והרבה אופטימיות - טריבלסקי על מפת הכוכבים בשמים

יש הרבה אקשן השבוע (שבין 18 ל-25 בנובמבר), אבל ערפל הרגש עלול עדיין לתעתע ולגרום לנו להשקיע במטרות הלא נכונות. חשוב מאוד להגדיר במדויק לאן רוצים להגיע לפני שפועלים ולא להתחיל לנוע ולהפטיר מאחורי הגב 'יהיה בסדר', כשאתם סומכים על עצמכם שתאלתרו ברגע הנכון ותעשו את הפעולה הנכונה, כמו הסחבק המצוי. השבוע הזה חשוב לדעת לפני שזזים לאן הולכים, עם מי ובעיקר איך. מובן?

הזוית הקשה של השבוע

זוית פעולה בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי. ונוס הבלונדית שלנו היא לא רק סקסית שדופקת הופעה: היא כוכב רגשי למדי, שעוסק ברגשות בכלל ובעיקר ברגשות הקשורים למערכות היחסים שלנו. מרס הערס עם הפתיל הקצר הוא כוכב הקשור למוטיבציה ולאמביציה שלנו, שהולך ומחפש בעיניים רעבות אקשן ולמעשה כל דבר הקשור לסיפוק מידי ולפעילות פיזית. כשנוצרת זוית פעולה בין השניים האלה, משהו עדין נעלם ממערכות היחסים שלנו ומושם דגש מיוחד על הצד הפיזי של היחסים שבינו לבינה. זה אינו הזמן למלים רכות אלא דווקא לשחרור לחצים, אבל אל תתפלאו אם ריבים קטנים ומכוערים יעלו מעל פני השטח, בעיקר מהסוג שעד עכשיו שמרנו בבטן. הכוונה היא לריבים מהסוג שעלול לקלקל יחסים יפים בגלל מלים שנזרקו בפזיזות לחלל האוויר.

זה הזמן לפעילות פיזית מואצת, בייחוד שכוכב מרס נמצא כעת בהילוך אחורי - עוד אלמנט שכדאי לקחת בחשבון כשיוצאים לפעילות, שכן דווקא עכשיו כדאי וחשוב להיזהר מתאונות קטנות בבית ומתאונות גדולות בכבישים. שימו לב, כמה עלה מינון תאונות הדרכים מאז נכנס מרס להילוך אחורי לפני שבוע ותבינו ששיקול הדעת בכל מה שקשור לעשייה, פעולה ובעיקר שליטה, אינו במיטבו. זה הזמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, בעיקר כזו הקשורה לדיאלוג, ליחסים, לקשרים ולכל מה שמכיל בתוכו שני אנשים שמנסים להראות אהבה זה לזו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

המיקום המעניין של השבוע

מעבר השמש ממזל עקרב למזל קשת. לאחרי חודש המלווה במעורבות רגשית גבוהה, פרידות דרמטיות וסערות רגשיות מסוגים שונים, עוברת השמש, מיקוד הדברים, למזל קשת. אין ספק, שנוכל לראות עכשיו שינוי משמעותי לא רק באנרגיה, אלא גם ביכולת לדחוף דברים קדימה, לגלות אופטימיות והתלהבות ולתת לגוף לדבר. זמן מצוין להגדיר מחדש את גבולות הפעילות שלנו, לתכנן נסיעות ארוכות או קצרות, לחשוב על לימוד של תחום חדש ואולי גם לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת לעולם.

במקביל, פותחת השמש את השבוע כשהיא עדיין בזוית פעולה לכוכב נפטון, אלמנט שמראה על קושי להתמקד במה שחשוב באמת, לנהל דיאלוג אמיתי בגובה העיניים, להגדיר מטרות אמיתיות מהסוג המעשי ולהימנע ממעורבות רגשית שרק מערימה קשים על ההחלטות שלנו. נראה שהכל מאוד אישי ורגשי בתחילת השבוע הזה וכדאי לשמור על פרופורציות ולא להיסחף, אבל לקראת סוף השבוע מתפוגגת לה הזוית הזו, השמש עוברת למזל קשת, האופטימיות חוזרת ואפילו השקיעות נראות אופטימיות יותר. זמן טוב להגדיר מחדש את מוקדי הפעילות שלנו ולתת ביטוי אמיתי לגוף ולא רק ללב או לראש. זה הזמן להיכנס מחדש למסע אינטנסיבי של פעילות פיזית וספורטיבית, עשייה רחבת אופקים, שיחות ארוכות לתוך הלילה והרחבת האופקים. מי בעיקר יושפע ממיקומה החדש של השמש? מזלות אריה, דלי, תאומים וקשת.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו עדיין רגשית מאוד. מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל עקרב ונראה שכל מה שקשור עכשיו ליחסים שבינו לבינה וליחסים בכלל, עשוי לעבור שינויים, סערות ודרמות קטנות, כמו גם בדיקה מחודשת של גבולות ורצונות. אולם זויות הרמוניות ויפות שיוצר מרקורי עם מרס ואורנוס, יוצרות גם במרבית ימי השבוע תצורת משולש שמביאה איתה מזל וכמה וכמה אפשרויות חדשות לראות דברים קצת אחרת, להיפתח לאפשרויות חשיבה שונות, להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם לאחרונה בהילוכו האחורי של מרקורי ואולי גם לפתוח דף חדש ומעניין ביחסים קיימים.

אולם בהמשך השבוע, יותר לקראת סופו, יוצר כוכב מרקורי זוית פעולה עם כוכב נפטון, שתגיע לשיאה בתחילת השבוע הבא. זו זוית רגשנית ולא קלה, שעלולה להביא איתה גודש רגשי, הצפות מקומיות והרבה מלים רכת שעלולים להתפרץ במקומות הלא נכונים. זה הזמן לשתף את מי שאחראי להן, אבל לא לאבד את הראש, בעיקר לא כשמדובר בהחלטות מעשיות. מי בעיקר עשוי להיות מושפע לטובה מהמיקום הזה? מזלות תאומים, קשת, שור ועקרב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
שבוע סוער עלול לעבור על כוחותינו, אבל אתם רגילים לסערות. מה שכן, כדאי לתעל את האנרגיה הזו לפרוייקטים קצרי טווח או להירשם למכון הכושר.

שור
שבוע לא רגוע בפתח, על כל המשתמע מכך. השור זקוק לקצת עשב ולאחו רגוע ועלול להסתער כשמרגיזים אותו ועוברים על הגבולות. נסו לפעול בהגיון ולא לתת לכעס להשתלט.

תאומים
הרגשות חזקים במיוחד, אולם בגדול זהו שבוע מאוזן למדי, שמביא איתו יכולת להתבונן לעומק בדברים ולהבין את מה שקורה מתחת לפני השטח. זמן טוב לשיחות בונות.

סרטן
מרס ששוהה עכשיו במזל שלכם בהילוך אחורי, עשוי להביא איתו אנרגיה של בדיקת גבולות ויוזמות מהעבר ואולי גם שגיאות בשיפוט. זמן לסגור מעגלים מהעבר.

אריה
הרגשות חזקים במיוחד במרבית ימות השבוע וכדאי לשמור על איזון ולהימנע מדרמות. מעבר השמש למזל קשת בהמשך, מביא איתו גישה רומנטית ואופטימית.

בתולה
על פניו, זהו שבוע ממוזל למדי. זמן טוב להיכרויות חדשות ומעניינות, לשיתופי פעולה מרתקים ולהרבה מלים שמזמן לא אמרתם. דברו על זה...

מאזניים
חוסר שקט פנימי עלול להביא איתו להחלטות פזיזות. זמן טוב לתת לגוף לדבר, אבל לא להגזים. זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם למרס מביאה אנשים מעניינים והיכרויות חדשות.

עקרב
מרקורי ששוהה במזל שלכם מאפשר שיחות מעמיקות והרבה מלים חכמות. זמן טוב לדבר, לנקות משקעים רגשיים ולפתוח דף חדש בתקשורת עם העולם.

קשת
סוף סוף מגיע יום ההולדת הזה שכל כך חיכיתם לו ומה שחשוב לא פחות - השמש יוצאת ממזל עקרב, דברים עוברים מאחורי הקלעים לקדמת הבמה והחיוך חוזר.

גדי
הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל סרטן מול המזל שלכם מביא איתו עדיין צורך מסויים בחשבון נפש בכל מה שקשור למערכות יחסים בכלל ולדיאלוג שלכם עם העולם בפרט. זמן טוב להגדיר מטרות מחדש.

דלי
התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים משתפרת מהשבוע, עם מעברה של השמש ממזל עקרב למזל קשת. זהו זמן לשים דגש מיוחד על כל מה שקשור לצד הקולקטיבי שלכם ולשיתופי פעולה עם העולם.

דגים
נראה שאתם נכנסים למרכז העניינים, בגל חדש של אמביציה ומוטיבציה. מעברה של השמש למזל קשת מכניס אתכם לאקשן והגיע הזמן לאסוף את עצמכם, להגדיר מטרות ולהשקיע בנושאי קריירה, שליטה בחייכם ושדרוג התדמית. קדימה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully